MYDELNICZKA NA MYDŁO ALEPPO

By | poniedziałek, października 31, 2016 3 komentarze
Każdy kto na co dzień używa mydeł Aleppo wie, że pod wpływem wody robią się bardzo miękkie a ich powierzchnia galaretowata. Dlatego bardzo istotne jest, aby po ich użyciu odstawić je do wyschnięcie. Idealna do tego jest mydelniczka, która nie jest płaska. Woda musi ściekać, aby mydło "stało w powietrzu". Przez bardzo długi czas miałam świetną mydelniczkę ceramiczną z wypustkami dość wysokimi, dzięki czemu mydła szybko schły. Niestety jak to z porcelaną bywa zbiła się i tyle. Szukałam więc tym razem czegoś w drewnie i nawet nie wiedziałam, że takowa jest w ofercie sklepu w którym kupuję już od 8 lat.  


Mydelniczka którą kupiłam jest wykonana z drewna bukowego i idealnie pasuje do wielkości kostek mydła Aleppo.  Na umywalce nie zabiera dużo miejsca a jednocześnie prezentuje się bardzo ładnie. Ostatnio wymieniam w łazience wszystko na drewniane - szczotki, koszyczki itp. Aktualnie szukam drewnianego grzebienia do moich kręconych włosów i mam nadzieję, że niedługo uda mi się takowy kupić. Z kolei w kuchni wyrzuciłam już chyba wszystko co plastikowe - tacki, pojemniki, deski itp. Postawiłam na szkło i właśnie drewno. 


Wracając do mydelniczki, posiada ona rowki, wgłębienia, dzięki czemu mydła obsychają i stają się twarde, przez co wystarczają na bardzo długi okres używania. Wykonana jest bardzo estetycznie i starannie - nic dodać i nic ująć.
Wymiary to:  8 x 6 cm




Mydelniczkę

(rabat 5% uwzględniony w linku)

http://biolander.com/organiczny-lotion-do-rak-i-ciala-paczula-limonka/?pcode=kp-1231
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Śliczna :o Każde mydełko powinno na takiej lądować, wystarczałoby na dłużej :) A o Aleppo to już w ogóle należy najbardziej dbać, cudowne mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o takiego czegoś mi potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdziła :) Nie jestem przekonana do drewna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!