KATAVI BOTANICALS Tiisa ujędrniający Krem pod oczy

By | poniedziałek, stycznia 04, 2016 1 komentarz
Jak doskonale wiecie Katavi to mój najlepszy sprzymierzeniec w walce ze zmarszczkami. Sporo miejsca poświeciłam tej marce gdy przeprowadzałam mój mały eksperyment. Wówczas na własne oczy zobaczyłam zbawienne działanie Katavi.



Dzisiaj zaprezentuję Wam krem pod oczy. Małe zgrabne i wygodne opakowanie z aplikatorem  dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.
Krem jest konkretny i dość gęsty. Rozprowadza się tępo, nie  wchłania się od razu, ale po chwili znika do zera.
Zapach kremu to dosłownie woń kleju biurowego, jaki kiedyś był sprzedawany w tubkach :)


Efekty:
Systematycznie stosowany sprawa, że delikatna skóra pod oczami jest bardziej elastyczna, nie jest obwisła. Znikają drobne zmarszczki a i cienie stają się mniej widoczne.
Dla mnie najważniejszą sprawą jest nawilżenie. 
Tak jak pisałam krem jest konkretnym kosmetykiem. Nakładam go dość obficie, aż na skórze jest biała warstwa. Próby rozsmarowania kremu tutaj się nie sprawdzają, bo wówczas krem się maże. Należy go delikatnie wklepać opuszkami palców i czekać. Dosłownie po kilku minutach krem wchłania się do sucha. 
Natychmiast po nałożeniu skóra jest napięta i wygładzona. Uwielbiam ten krem szczególnie pod makijaż, ba mam wrażenie, że odejmuje mi lat, bo podkład nie zbiera się w zagłębienia. 



Bardzo lubię ten krem. Jest bardzo wydajny. Jedna aplikacja wystarcza na solidne rozprowadzenie kremu pod oczami. Stosuje krem od lata i jeszcze jest. Minusem jest opakowanie, przez które nie widać ile kosmetyku jeszcze pozostało.

Moje oczy są bardzo wrażliwe, nieodpowiedni kosmetyk to dla mnie prawdziwa tragedia. Łzawienie, pieczenie i zaczerwienienie. W przypadku tego kremu nic takiego nie występuje.




Krem pod oczy Katavi
  możecie zobaczyć  i kupić
TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231 zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM
cena bez rabatu: 215 zł za 15vml


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Przyznam, ze nie miałam styczności jeszcze z tą firmą

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!