ALEPIA ŻEL DO KĄPIELI ALEP TRADITION

By | grudnia 22, 2015 1 komentarz
W ciągu roku ze wszystkich kosmetyków najwięcej zużywam żeli pod prysznic. Jak przypadnie mi jakiś do gustu to kupuję przez dłuższy czas wciąż ten sam. Czasami mój ulubieniec zniknie ze sklepu i zmuszona jestem szukać innego. Kiedyś najważniejszym priorytetem przy wyborze żelu był zapach. Teraz kieruję się przede wszystkim składem, ale nie ukrywam, że lubię gdy woń kosmetyku jest przyjemna dla nosa. Osobiście lubię wszelkie ziołowo-ziemiste klimaty, ale z uwagi na nozdrza mojego męża, staram się wybierać raczej stonowane aromaty. Już nie raz pisałam, jak moja połówka reaguje na zapach tradycyjnego Aleppo, za którym ja z kolei przepadam. Wracając jednak do żelu Tradition - jest to bardzo przyjemny, naturalny i w pełni bezpieczny kosmetyk.


Podoba mnie się bardzo, że żel ten mogę bez problemu stosować także jako szampon. Moje ostatnio suche włosy bardzo się z nim polubiły. Nie są sianowate i mają bardzo ładny skręt. 
W jego głównej roli - tzn. żelu do kąpieli  - staram się go nie używać. Chodzi o to, że butelka nie jest zbyt duża i zwyczajnie szkoda mi go, wlewać do wanny. Stosuję go tylko jako żel do mycia ciała i włosów.


Po użyciu tego żelu nie występuje uczucie ściągnięcia skóry i chropowatości - co niestety czasami u mnie ma miejsce. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, a to za sprawą dużej zawartości oliwy z oliwek, która  pozostawia na skórze delikatną powłokę hamującą parowanie wody ze skóry. 

Żel nie jest perfumowany, naturalnie pachnie olejem laurowym i oliwą z oliwek.  

Jest tak delikatny w działaniu, że stosuję go także jako żel do higieny intymnej. Nie mam po jego zastosowaniu żadnych przykrych dolegliwości. Aż trudno mi sobie wyobrazić,co by się stało, gdybym tak samo postąpiła z chemicznym żelem pod prysznic :(


To doskonały, wysokiej jakości produkt, który jest bardzo ekonomiczny. Można go używać samodzielnie lub w połączeniu z rękawicą Kessą w celu lekkiego masażu.
To produkt który u mnie w domu używa cała rodzina.

SKŁADNIKI:Nie zawiera substancji zapachowych, parabenów, konserwantów, składników pochodzenia zwierzęcego. 



Żel Tradition Alepia
  możecie zobaczyć  i kupić
TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231 zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM
cena bez rabatu: 38 zł za 250ml

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Nie miałam nigdy okazji go wypróbować
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!