Lakiery ZAO z wykorzystaniem gąbki do makijażu

By | czerwca 12, 2015 2 komentarze
Dzisiaj krótko i na temat - moje paznokcie z lakierami ZAO. Wykorzystałam dwa kolory: Lilas n° 652 oraz Prune n° 651

Całą płytkę pomalowałam dwukrotnie jasnym lakierem. Gdy wysechł naniosłam za pomocą gąbki do makijażu ciemniejszy - śliwkowy lakier. Gąbkę przykładałam tak długo, aż uzyskałam zadowalający efekt.






 
Naturalne lakiery ZAO
  możecie zobaczyć  i kupić
TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231  
zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM
        cena bez rabatu: 49,00



Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Ślicznie się to prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt wyszedł, też robiłam w ten sposób ombre

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!