ALEPIA Olej Wspaniały

By | maja 19, 2015 3 komentarze
Bardzo sobie cenie oleje wśród kosmetyków pielęgnacyjnych. Ostatnio jednak troszeczkę o nich zapomniałam i odeszłam a to duży błąd. Wcześniejsze oleje które miałam używałam bardzo tradycyjnie - aplikowałam na twarz, ciało lub włosy i już. Olej działał a ja byłam bardzo zadowolona z efektów. Tym razem dzięki Alepi zapewniam sobie pełen relaks jak w ekskluzywnym SPA. 


Jedną z moich ulubionych choć czasochłonnych metod stosowania oleju Alepia jest olejowanie twarz.
Rozcieram olejek w dłoniach i nakładam na lekko zwilżoną wodą twarz. Chwilkę masuję okrężnymi ruchami po czym nakładam na twarz dość ciepły (nie gorący) ręcznik. Pod wpływem ciepła pory się rozszerzają. Gdy ręcznik ostygnie, ponownie go moczę w gorącej wodzie i nakładam na twarz. czynność powtarzam do 4 razy.   Po takim zabiegu twarz jest teraz perfekcyjnie oczyszczona, miękka, nawilżona i nieściągnięta. Bardzo przyjemny efekt połączony z relaksem sprawia, że nie tylko skóra wypoczywa i odżywia :) Taki luksus zapewniam sobie raz na tydzień.
Zauważyłam też, że systematyczne stosowanie oleju pod oczy wygładza drobne zmarszczki i znacznie poprawia stan rzęs.
 
Na co dzień aplikuję olej tylko na noc -  bezpośrednio na skórę twarzy - nie oszczędzając okolic oczu. Jedno psiknięcie wystarcza mi na całą twarz, szyję i dłonie. Świetnie się wchłania - do sucha. 

Idealnie sprawdza się do pielęgnacji całego ciała - szczególnie biustu. 

Zapach oleju jest bardzo przyjemny, gdy się mocno zagłębimy w woni można wyczuć delikatnie kwiatowe nuty.  Dużym atutem jest jego  bardzo duża wydajność no i oczywiście skład.  


    Fantastyczny, naturalny skład sprawia, że olej ten to istna bomba witaminowa dla skóry. 

    Jest bezpieczny dla dzieci już od 36 miesiąca życia.

     
    Olej możecie zobaczyć  i kupić
    TUTAJ
     jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231 zyskacie aż 5% rabatu :)
    POLECAM
            cena bez rabatu: 84,00 za 100 ml



    Nowszy post Starszy post Strona główna

    3 komentarze:

    1. Świetny ma skład! Też lubię kosmetyki Alepii, ale tego jeszcze nie miałam.

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja aktualnie testuję olej jojoba, również na noc. Chociaż mam zamiar wprowadzić go też w normalnym użytkowaniu, pod makijaż. Mam nadzieję, że podkład nie ześlizgnie mi się z twarzy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeżeli chodzi o stosowanie pod makijaż to co nie co już wiem - można, ale dosłownie kroplę na całą twarz - jednak należy omijać okolice oczu - tutaj niestety tusz się rozmazuje przynajmniej u mnie tak było. Poza tym, jest ok - makijaż mi nie spływa :) pozdrawiam

        Usuń

    Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!