ALEPIA Mydło Alep Premium z Kofeiną

By | stycznia 22, 2015 3 komentarze
Mydła w kostce a szczególnie takie duże i szare nie wzbudzają już wśród moich znajomych większego zainteresowania. Każdy z nich już doskonale wie, że w mojej łazience mydła są naturalne a ich wygląd troszkę różni się od tych chemicznych. Dzisiaj pochwalę się moim ulubionym mydełkiem  - Alepia z kofeiną. O tym, że mój mąż nie przepada za tradycyjnym mydłem Alepii pisałam już nie raz. Mimo wszelakich balsamów i pachnideł on wyczuje tradycyjne mydło Alepi z daleka i efekt końcowy - to skrzywiona mina :( Pufff czar prysł. Kocham Alepię, ale bardziej mojego męża więc już nie igram. Na szczęście są mydła premium, których skład jest taki sam co tradycyjnych mydeł, ale za to zapach jest dużo przyjemniejszy dla nosa.



Mydełko z kofeiną jest bardzo dobrym wyborem. Producent wspomina o działaniu antycellulitowym. Kofeina faktycznie ma właściwości wyszczuplające, zmniejsza nagromadzenie tłuszczu, ale jakoś nie wierzę, że jej ilość w mydle może sprawić, że cellulit się zmniejszy. Przy wyborze tego mydła w ogóle nie brałam tego pod uwagę. Dla mnie ważne było to, że jest to mydło Alepia i to że zapach jest bardzo delikatny. Na pewno używając tego mydła jednocześnie z masażem poprawiającym ukrwienie skóry polepszy jej stan. Ja jednak używam tego mydła normalnie i jestem bardzo zadowolona. A co mnie bardzo cieszy zauważyłam nawet, że mam małego (chyba nie tak małego)  podkradacza - tzn. nakryłam męża gdy używał mojego mydełka - a to mówi samo za siebie.


Działanie:

Mydło bardzo dobrze nawilża skórę. Po jego użyciu można od razu zauważyć brak ściągnięcia. Mocno to widać podczas mycia rąk. Lekkie natłuszczenie jest wyczuwalne podczas mycia i to jest wspaniałe uczucie. W kontakcie z wodą uzyskujemy lekką pianę, która jest bardzo nawilżająca. Skóra jest dobrze nawodniona. 
Należy uważać, aby nie pozostawiać mydła długo zamoczonego w wodzie. Staje się wtedy bardzo rozmoczone, miękkie, wręcz ciągnące. Rozwiązaniem jest jedynie zmoczenie mydła, wytworzenie piany, użycie i od razu odłożenie na mydelniczkę. Wówczas mydło posłuży nam bardzo długo. W przeciwnym razie skończy się zaskakująco szybko :(


Mydło: 
  • nawilża
  • natłuszcza
  • łagodzi podrażnienia
  • ujędrnia
  • nie zapycha porów
  • ciekawy i przyjemny zapach
  • idealne dla alergików



Zapach:
Mydełko z kofeiną pachnie bardzo ładnie i jak określił mój syn pachnie tak jak w SPA. Nie jest to jednak typowy zapach kawowy. Najważniejsze, że zapach jest przyjemny dla nosa.



Składniki INCI:  Sodium olivate, Aqua, Glycerin, Coffea Arabica seed Powder, Sodium laurate,   sodium hydroxide.



       
Ten lakier ZAO możecie
 zobaczyć  i kupić
TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!

        cena bez rabatu: 33,00



Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Masz jakis ciekawy sposób jak podzielić to mydlo na mniejsze czesci? To moja zmora:( alepp łatwo sie kruszy gdy robie to zwyklym nożem, a mam nxa male dlonie, zeby uzywac calego mydla. Ostatnio staram sie namydlac gabke,ale to trochę strata kosmetyku;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!