Bambusowe lusterko ZAO - czyli jak skutecznie odczynić urok :)

By | grudnia 28, 2014 Zostaw komentarz
Dwa miesiące temu stało się coś czego zawsze się panicznie bałam - takie tam zabobony, ale jakoś powodują dziwne zdrętwienie. Zbiłam lusterko kosmetyczne. A jaki jest przesąd - każdy wie :( No cóż zaczęłam się nieźle martwić  - aż wyżaliłam się koleżance a ona na to, że trzeba odczynić urok: zakopać zbite lusterko i sprawić sobie drugie 100 razy ładniejsze i droższe od poprzedniego. Hmmmm ;) i że nie mam się czym martwić, bo lusterko mi nie spadło na ziemię tylko pękło na 1000 kawałków w dłoniach a to nie to samo.
Niby śmieszne - wiem, ale co tam, jak to ma pomóc i wpłynąć na to że przestanę się zadręczać to co mi tam - lusterko zakopałam i teraz przyszedł czas aby drogą kupna sprawić sobie nowe śliczne lusterko. Właśnie była promocja na niektóre produkty w Biolanderze w tym na lusterko - to chyba znak :) Zwierciadło sobie kupiłam i teraz to jest moje szczęśliwe lusterko, które odczyniło urok :)
O tak !!! odczyniło urok na 100% bo wszystko się udaje i o przesądzie wcale już nie myślę :)



Mówiąc poważnie - lusterko na prawdę było mi bardzo potrzebne, bo bez lusterka w torebce żyć się nie da. A to bambusowe od ZAO jest nie tylko śliczne, ale bardzo zgrabne. Z jednej strony zwykłe a z drugiej powiększające. Wymiary to: 6 cm x 6,5 cm.

Z racji okresu poświątecznego moje lusterko cudnie prezentuje się na choince i świetnie udaję ozdobę :)


Podsumowując zbite lusterko sprawiło że teraz cieszę się dużo ładniejszym niż miałam :)
pozdrawiam Was poświątecznie
 :)


Lusterko ZAO możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!
       
        cena bez rabatu: 60,20
     


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!