ALEPIA Mydło Alep Premium z Kozim mlekiem

By | piątek, listopada 21, 2014 1 komentarz
Mydełka na moim blogu goszczą bardzo często bo to kosmetyk bardzo uniwersalny, codzienny i używa go cała moja rodzina stąd tak duży ich przerób ;)
Dziś o jednej z nowości które pojawiły się w sklepie Biolander mianowicie o mydełku Alepia. Marka ta cieszy się najlepszą renomą wśród mydeł naturalnych i prawdę mówiąc nie spotkałam do tej pory lepszych. Dlatego gdy też tylko pojawiają się nowości to bez wahania po nie sięgam, bo jestem na 100% pewna, że będę zadowolona. Ostatnie moje nabytki o właśnie Alep Premium z kozim mlekiem oraz Alep Premium z Kofeiną - o którym będzie innym razem :)
Dziś kozie mleko!

Poprzednie mydełka Alepia które miałam to z wyglądu raczej odstraszały swoim silnie szarym kolorem i mocnym intensywnym zapachem. To mydełko jest inne, posiada właściwości takie same jak tradycyjne Alep, ale różni się wizualnie, ponieważ wielkość mydła jest mniejsza, kształt bardziej regularny, kolor kości słoniowej no i zapach.
Zapach tego mydełka jest bardzo przyjemny i zupełnie inny od zapachu tradycyjnego mydła Alep. Nuta zapachowa jest może ciut podobna, ale to mydełko jest bardziej słodkie, subtelne, o miłym zapachu, który nie wywołuje u mojego męża pytania: dlaczego to mydło tak śmierdzi? Ba nawet sam go używam nie wiedząc, że to Alep :)


Początkowo bałam się tego mydła z uwagi na skład koziego mleka - już nie raz pisałam jak kilka lat temu mocno uczulił mnie krem z kozim mlekiem. W przypadku tego mydła nie ma mowy o żadnym uczuleniu. Mydło jest wyjątkowo delikatne, wspaniale nawilża suchą skórę. Ja używam go do mycia twarzy i do higieny intymnej choć bez ryzyka można go stosować do całego ciała.
Mydełko to używa też mój 9-letni synek i również nie występują u niego podrażnienia.

Nie zawiera sztucznych zapachów, barwników, ani środków konserwujących!!!

Kolejnym plusem jest jego barwa - białe kostki po prostu uwielbiam gdyż nie brudzą mydelniczki, ani umywalki tak jak np. ciemne mydła z glinkami.


W użyciu tworzy delikatną, kremową piankę, która doskonale usuwa zanieczyszczenia, zmywa makijaż (uwaga na oczy bo szczypie) i pozostawia skórą wyraźnie nawilżoną. 

Mydełko możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!
       
        cena bez rabatu: 32,00
     


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!