ZAO MAKE-UP ORGANIC Kasetka magnetyczna z bambusa ZAO

By | sierpnia 18, 2014 2 komentarze
Do tej pory uważałam, że ta kasetka to zbędny gadżet bez którego można się obyć :) do czasu aż nie wyjechałam na krótki weekend. W mojej kosmetyczce zrobiło się wyjątkowo ciasno - jedno pudełeczko, drugie, lustereczko itd. 
Po powrocie od razu zamówiłam sobie kasetkę magnetyczną - jestem nią zauroczona. Na dnie jest magnes do którego przyczepiamy jakie chcemy wkłady ZAO - ja umieściłam w niej puder i róż do policzków. Rewelacja - duża wygoda ze względu na lusterko, które jest dość duże i bez większego problemu można wykonać makijaż.




Teraz kasetka jest w promocji i można się na nią pokusić :)

 
Kasetkę  ZAO
można
 zobaczyć i kupić

TUTAJ 

 jeżeli w zamówieniu wpiszecie 
kod kp-1231  
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!! 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Świetnie wygląda. nie miałam kosmetyków ZAO, ale ciekawią mnie. I podoba mi się filozofia tej firmy - w tym te "sutainable" opakowania z bambusa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka surowa. świetny design!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!