ZAO MAKE-UP ORGANIC Naturalny lakier do paznokci nr 647

By | maja 30, 2014 3 komentarze
Oj długo czekałam, aż wpadnie ten lakier w moje łapki - widziałam całą serię w internecie, ale na zagranicznych stronach. Nie tak dawno trafił w końcu do Biolandera.
Co mnie tak kusiło - naturalność. Obecnie dość trudno o lakiery naturalne. Do tej pory używałam lakieru SANTE o którym pisałam już tutaj - klik





a na paznokciach prezentuje się tak:


W ofercie są takie oto kolory:


Mój kolor to:



SKŁAD JEST REWELACYJNY, BO:
Lakiery ZAO Make up Organic bez Parabenów, Fenoksyetanolu, PEG, GMO, bez Ftalanu, Butylu, Toluenu, Formaldehydu, Ksylenu, Kalafonii, bez syntetycznej Kamfory.


Lakier do paznokci ZAO jest dość łatwy w aplikacji - ma szeroki i krótki pędzel
Kolor jest jednolity, jednak jedna warstwa, jak dla mnie nie wystarcza. Kolor jest wówczas dość blady i nie kryje wystarczająco mocno. Natomiast dwie warstwy sprawiają, że kolor jest wyraźny i głęboki.
Po kilku dniach lakier ściera się na końcach, ale nie odpryskuje - za co wielki plus.

Dodatkowo lakier nie niszczy płytki paznokcia poprzez jej farbowanie. Już nie raz miałam zżółkniętą płytkę po zmyciu lakieru. 
Bardzo mnie cieszy, że jest tak duży wybór kolorów. Póki co zdecydowałam się tylko na jeden lakier - z czystej ciekawości. Teraz już wiem, że na pewno skusze się na inne kolorki. Oczywiście pochwalę się nimi na blogu :)



Składniki 
INCI : Butyl acetate Ethyl acetate, Nitrocellulose, Phtalic anhydride/trimellic anhydride/glycols copolymer, Acetyl tributyl citrate, Isopropyl alcohol, Stearalkonium hectorite, Phyllostachis bambusoides rhizome extract/Helianthus annuus seed oil, Citric acid. Peut contenir +/- : Calcium aluminium borosilicate, Isopropoyl titanium triisotearate, Synthetic fluophlogopite, Polyethylene terephtlalate, Silica, CI 12085, CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 42090, CI 47005, CI 73360, CI 75470, CI 77000, CI 77007, CI 77019, CI 77266, CI 77491, CI 77499, CI 77510, CI 77742, CI 77861, CI 77891.


Phyllostachis bambusoides rhizome extract  - ekstrakt z kłączy bambusa
Dzięki zawartej w bambusie dużej ilości krzemionki, regeneruje i wzmacnia oraz pielęgnuje kruche i łamliwe paznokcie.
Helianthus annuus seed oil - Olej z nasion słonecznika
wzmacnia, nabłyszcza i odżywia płytkę paznokcia

Post również na: http://przepis-na-kobiete.pl/artykuly/1024/zao-make-up-organic-naturalny-lakier-do-paznokci-nr-647
 
Lakiery ZAO
można
 zobaczyć i kupić

TUTAJ 

 jeżeli w zamówieniu wpiszecie 
kod kp-1231  
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!! 

cena bez rabatu: 49 za 8 ml 
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Piękny kolor wybrałaś :) Delikatny. Podobają mi sie tez buteleczki. Wybrałabym 3 kolory, ten co masz na sobie, karminowy i jasny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super buteleczka :) za pomarańczowymi lakierami wprawdzie nie przepadam, ale ten wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!