OLEANAT Balsam z mlekiem wielbłądziego o zapachu drzewa Agar Bio

By | kwietnia 03, 2014 4 komentarze
Jeżeli można pokochać kosmetyk - to ja się zakochałam od pierwszego użycia. Kupiłam go sobie z myślą o lecie, z założeniem takim, że ...
"Działa szybko i skutecznie, zmniejsza zmarszczki spowodowane ekspozycją na słońce, dzięki zawartości karotenu w mleku wielbłądzim. Nawilżające masło shea wzmacnia jego działanie. Stosować wieczorem, ale także kiedy jest zimno, wiatr i świeci mocne słońce."





Jednak gdy otrzymałam paczkę z tym cudeńkiem czekać do lata nie mogłam. Gdy tylko otworzyłam metalowy słoiczek przepadłam - zapach mnie zniewolił. Używam go codziennie wieczorem - bo kocham spać otulona tym cudeńkiem. 

Ależ się rozpisałam ..... że nic nie wiadomo o co chodzi :)

Do sedna!!!

Balsam  z wyglądu przypomina masło karite - dośc twarde o zwartej konsystencji. Nie stosuje go tak jak jest w opisie, czyli: "rozgrzać odrobinę balsamu w dłoni a następnie zaaplikować na twarz i ciało lekko wmasowując balsam w skórę." 
Ja po prostu paluchem nakładam balsam na twarz a on pod wpływem ciepła od razu się rozpuszcza. Cudny olejek dość długo wmasowuję w twarz - co jest istotne jeżeli chcemy pozbyć się lub uchronić od zmarszczek. Masaż wykonuje około 3 minuty i gotowe. 
Rano gdy każda minuta jest dla mnie na wagę złota, bo ja po prostu kocham spać :) nakładam znacznie mniej balsamu - wówczas wchłania się bardzo szybko. Potem nakładam już tylko podkład ZAO i już gotowe.



Skóra po użyciu jest przecudnie miękka, nawilżona i wypoczęta. 
Balsam też nakładam dodatkowo na szyję, dekolt i biust

U mnie też idealnie sprawdza się na bardzo suchych partiach ciała, jak kolana czy łokcie. Moja skóra w tych miejscach jest wyjątkowo szorstka i baaaaaardzo sucha. Codzienna pielęgnacja tych miejsc balsamem z mlekiem wielbłądzim dała super efekty. Nie łuszcząca się tylko gładka skóra.

Bardzo przypadł mi do gusty ten balsam o zapachu, który mimo szczerych chęci nie potrafię opisać ani do niczego przybliżyć.



Składniki:
Butyrospermum parkii*, 
Camelus 
dromedarius powder milk, 
tocopherol.*
aquilaria agallocha oil
SESAMUM INDICUM SEED OIL - olej sezamowy

Mleko wielbłądzie - pierwszy raz spotykam się z tym składnikiem. Miałam już kozie, które bardzo źle wspominam i ośle z którego byłam zadowolona, ale wielbłądzie jeszcze nie  miałam. Poczytałam sobie o tym cudownym składniku i dowiedziałam się, że ...
  
Mleko wielbłądzie zachowało Beduinów w doskonałym zdrowiu mimo trudnych warunków, a badania w Indiach wskazują , że regularne spożywanie mleka wielbłądziego zmniejsza zapotrzebowanie na zastrzyki insuliny przez chorych na cukrzycę ."Witamina C zawarta w mleku wielbłądzim zawiera antyoksydanty i kwasy tłuszczowe, które chronią skórę ludzką ,"  To mleko zawiera wiele substancji , które pomagają zwalczyć zmarszczki.

Mleko wielbłądzie  ma do trzech razy więcej witaminy C , nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin z grupy B w porównaniu do mleka krowiego.

Witamina C poprawia koloryt skóry, a dzięki przyspieszeniu syntezy kolagenu sprawia, że cera staje się gładsza, bardziej napięta i nawilżona. Dodatkowo wzmacnia naczynia krwionośne, co wpływa na lepsze dotlenienie komórek. Skóra robi się więc jaśniejsza i pełna blasku, lepiej odbija światło, wygląda młodziej i bardziej promiennie.

kwasy tłuszczowe uzupełniają niedobory lipidów w cemencie komórkowym i wzmacniają barierę ochronną naskórka, hamując utratę wody. Biorąc pod uwagę te korzyści krem może być zalecane dla osób cierpiących na problemy skórne .




Balsam  możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!
       
        cena bez rabatu: 79,00
     


Artykuł również dostępny na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/853/oleanat-balsam-z-mlekiem-wielb-dziego-o-zapachu-drzewa-agar-bio
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. cena nie do końca mi odpowiada, ale jak to takie cudo to warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena wysoka, ale ten kosmetyk jest bardzo, bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!