ZAO MAKE-UP ORGANIC Matowa szminka Beżowy-opalony n°467

By | środa, lutego 26, 2014 2 komentarze
Szminki ZAO to prawdziwa rewelacja - uwielbiam je używać - ponieważ cudnie trzymają się na ustach, nie ważą się i są po  prostu boskie. Oczywiście nie wytrzymałam i kiedy była promocja w Biolanderze na szminki ZAO od razu bez wahania wybrałam inny niż dotychczas odcień.
Osobiście lubuję się raczej w spokojnych odcieniach dlatego skusiłam się na odcień 467
Jest to bardzo subtelny odcień beżu - na ustach prezentuje się bardzo dobrze. Jest idealny na co dzień - zawsze mam ją przy sobie ...



Oczywiście jak zwykle cudnie zapakowane :)



Na ustach prezentuje się tak:



Jedną szminkę od ZAO opisałam już wcześniej  tutaj 
dlatego nie będę się powtarzać jeżeli chodzi o skład.




Szminkę możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!
       
        cena bez rabatu: 64,00 zł 
        może i dużo, ale na "bank" nie zjadacie chemii :)



artykuł dostępny również na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/793/zao-make-up-organic-matowa-szminka-be-owy-opalony-n-467
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Nie znam tych pomadek ale mają piękne eko opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naturalny kolor :-) Kusi mnie ta szminka :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!