Woda Vicks Aqua Baby - nie tylko dla dzieci

By | lutego 27, 2014 Zostaw komentarz
Problemy z niezbyt czystym noskiem a czasem i zatkanym mają nie tylko malutkie dzieci. Mój synek ma już 9 lat i od niemowlęcia stosujemy do noska wodę morską. Gdy się urodził wodę morską poleciła mi położna. Od tego czasu na rynku pojawiło się wiele tego typu produktów ja bardzo lubię wodę morską Vicks - głownie ze względu na aplikator - który bardzo nie "pryska" na prawo i lewo tylko tworzy delikatną mgiełkę.




Woda morska Aqua Baby Vicks w składzie - filtrowana woda morska 31,82 %, woda oczyszczona 68,18%. 

Wodę morską  najczęściej stosuję u mojego synka podczas kataru - gdy wydzielina jest bardzo gęsta i nie sposób ją tak łatwo wyeliminować tylko za pomocą chusteczki higienicznej :) Po aplikacji woda morska rozrzedza wydzielinę i bez trudu można ją usunąć.

Ja osobiście nie raz sięgnęłam już po wodę morską Vicks - uważam za zbędny opis na opakowaniu od 9 miesięcy do 6 lat. Według tej informacji ani ja, ani mój synek nie kwalifikujemy się do używania???


Bardzo dobrym rozwiązaniem jest szeroka dysza, którą wkłada się do małego noska. Zabezpiecza ona przed zbyt głębokim włożeniem jej do środka.



U mnie w domu w okresie zimowym działają pełną parą nawilżacze powietrza i to jest rewelacyjne rozwiązanie dla przesuszonych zimowym ogrzewaniem pomieszczeń. Niestety w mojej pracy nie mamy aż takich luksusów - po 8 godzinach mój nos jest suchy jak pieprz - więc często stosuje sobie jedno małe psik dla lepszego komfortu.

Woda morska z racji że znalazła się na moim blogu jest naturalna i zdrowa.

Polecam ją każdemu  - nie tylko małym dzieciom :) 
Do nabycia chyba w każdej aptece.
Ceny kształtują się od 15,00 do 22,50
Atomizer 100 ml starcza na prawdę na bardzo długo.


Artukuł także na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/795/woda-vicks-aqua-baby-nie-tylko-dla-dzieci

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!