VIGNOLIS Żel do kąpieli z niońską oliwką i ekstraktem z pestek winogron Bio

By | lutego 24, 2014 1 komentarz
Żele pod prysznic bardzo lubię bo są jak doskonale wiemy bardzo wygodne w użyciu. Jeszcze lepsze są takie 2w1 gdy można prócz ciała umyć włosy. Niestety żel który dziś wam przedstawiam zadeklarowany jest tylko do mycia ciała. Niestety z przyzwyczajenia weszłam pod prysznic tylko z tą buteleczką i upssss-  czym umyć głowę???
Oczywiście z lenistwa nie chciało mi się wychodzić spod prysznica i szukać szamponu - zaryzykowałam mając 100% pewność że włosy po żelu pod prysznic z oliwką będą po prostu tłuste jak czort. 

Włosy umyłam - potem gdy już miałam umyć włosy ponownie tym razem szamponem - ktoś mnie zawołał i zapomniałam. Włosy zdążyły mi wyschnąć i .....



Możecie mi wierzyć lub nie ale moje naturalnie kręcone włosy nabrały jeszcze lepszych skrętów, u nasady były zupełnie świeże, nie były puszące za to wyraźnie odświeżone ....

Od tej pory tego żelu pod prysznic używam także jako szampon ....

bardzo jestem zadowolona efektu jaki uzyskałam po tym żelu....


Żel ten został stworzony na bazie organicznej niońskiej oliwki oraz organicznego ekstraktu z pestek winogron. 
Pachnie bardzo przyjemnie choć nie nachalnie
Pieni się też dość dobrze


Oczywiście jako żel pod prysznic również sprawdza się bardzo dobrze - nie ściąga i nie wysusza skóry. Jednak wole go jako szampon :)


Składniki żelu

Liońska Spółdzielnia Vignolis powstała w 1923 roku z udziałem ponad 1100 rolników z regionu Drôme i Barronies. Vignolis jest znana z produktów opartych na oliwie z oliwek. Oliwki zbierane są na powierzchni ponad 1200 ha. Są one uprawiane i przetwarzane zgodnie z dawnymi umiejętności, aby zachować swoje oryginalne wartości. Niońskie oliwki posiadają certyfikat AOC. Produkty Vignolis nie zawierają chemikaliów, otrzymywane są wyłącznie w wyniku procesów fizycznych


Żel ten możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!
       
        cena bez rabatu: 39,99 zł




Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Super sprawa, i ciało i włosy :)Ogólnie lubię kosmetyki z wszelkimi oliwkami. Tam ja jak ja ale moja skóra ueielbia po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!