MANUFACTURE EN PROVENCE Żel pod prysznic Migdał Bio

By | lutego 27, 2014 Zostaw komentarz
Szkoda że odkryłam ten żel po świętach - dlaczego???? Bo cudnie pachnie olejkiem migdałowym i za każdym razem co go używam przypomina mi się makowiec świąteczny. Zapach jest bardzo intensywny - wyraźnie migdałowy. Nie miałam do tej pory kosmetyku o takim aromacie.



Butla 750 ml jest na prawdę spora i starcza na bardzo długo. Dodatkowo wyposażona jest w korek ze szczelnie zamykanym dozownikiem co jest bardzo wygodne szczególnie pod prysznicem - nie trzeba się martwić "gdzie jest zakrętka"


Żel oprócz miłego świątecznego jak dla mnie zapachu ma lekką konsystencję i bardzo dobrze się pieni. Gdy nałożymy sobie go byt wiele na skórze powstaje coś na miarę mleczka. Za każdym ruchem pod naszymi palcami wyczuć można niebiańską miękkość, gładkość i wyjątkowy komfort.
Skóra jest cudnie nawilżona - wyraźnie czuć w składnie olejki. Nie znaczy to jednak, że skóra jest tłusta - bo takiego efektu to ja osobiście nie lubię.

Żel nie zawiera siarczanów, parabenów ani tłuszczów zwierzęcych.









Do tej pory nie miałam przyjemności używać produktów tej firmy, która szanuje naturalność ziemi, oferując jedynie certyfikowane ekologiczne produkty. 
W zanadrzu mam jeszcze jeden produkt, ale póki co niczego nie zdradzę.


Żel możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!
       
        cena bez rabatu: 52,00 zł 
     



artykuł dostępny również na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/796/el-pod-prysznic-migda-bio
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!