ZAO MAKE UP ORGANIC cienie do powiek

By | stycznia 02, 2014 4 komentarze
Witam Was pięknie w Nowym Roku 2014 - życzę, aby był dużo lepszy od poprzedniego i aby był pełen ciepła i miłości.

Na początku post o cieniach które od dłuższego czasu używam i zapomniałam o nich napisać - są to cienie ZAO. Jak tylko się pojawiły w sklepie Biolander od razu musiałam je mieć - wybrałam odcień zieleni i to był błąd - odcień w ogóle nie pasuje do moich oczu - nie czułam się najlepiej w takim makijażu. Jednak nie zniechęciłam się - przy następnych zakupach dokupiłam tylko wymienny wkład z cieniem, który bardzo mi odpowiada - złoty piasek n°105

Wymiana wkładu jest dziecinnie prosta



Po wyjęciu starego nowy mocuje się automatycznie sam - gdyż na dnie bambusowej obudowy jest przymocowany magnes - jeden klik i gotowe!

Wkład trzyma się bardzo dobrze - nie wypada!!!




Odcień złoty piasek jest bardzo ładny, delikatny, subtelny 
cień się nie roluje i nie opada 
trwały
nie uczula
bardzo ładnie rozświetla oczy
100% naturalnych składników
minimum 10% organicznych składników

nie testowany na zwierzętach.
nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

nie zawierają talku, są odpowiednie dla wszystkich rodzajów skóry, także dla wrażliwej.

Bardzo przypadł mi do gustu ten cień.
Jego mikroskopijne drobinki delikatnie rozświetlają spojrzenie - ten cień jest idealny do pracy - ja stosuje go samego, ale sądzę, że w połączeniu z innymi kolorami tworzyłby idealny makijaż. Odcień ten też może służyć za bazę.


O!!!  i mam zupełnie nowy cień



Cienie ZAO

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


artykuł dostępny również na: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/652/cienie-od-zao
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Lubie opakowania do cieni z magnesem. Tak samo jak w inglocie :) Zielony kolor za to uwielbiam i czesto gosci na moim oku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się w końcu skuszę na te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, bo są bardzo fajne - ja nie mogę używać wielu cieni, bo mam manię dotykania oczu i często wcieram cienie do oczu i mnie wowczas strasznie piecze - z ZAO mam spokój - zero łzawienia i pieczenia :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam perłowy kolor nr 102. Świetnie rozświetla powiekę, no i same cienie to balsam dla moich wiecznie podrażnionych powiek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!