Wspomagacz odchudzania - CIDREX PLUS VITANA

By | grudnia 06, 2013 1 komentarz
Zostałam poproszona o przetestowanie produktów Vitana - bardzo ucieszyłam się na tran w kapsułkach o którym pisałam tutaj jednak na pozostałe produkty patrzyłam ze skwaszoną miną. Nie przepadam ze takimi specyfikami i podchodzę do nich bardzo ostrożnie - dla mnie najważniejsze są produkty naturalne - chemia działa na mnie jak płachta na byka :)
Jednak z opisu na stronie wynikało, że to produkt naturalny, więc czemu nie :)

poniżej informacje ze strony sklepu:

CIDREX Plus ułatwia bezpieczną, naturalną i skuteczną kontrolę masy ciała. To suplement diety, w którym w innowacyjny sposób połączono składniki bioaktywne, od wieków uznawane za sojuszników odchudzani a Ocet jabłkowy tłumi apetyt,wspomaga procesy metabolizmu – pobudza syntezę enzymów trawiennych i dba o detoksykację organizmu, uznawaną za jeden z podstawowych warunków skutecznego odchudzania.
Zielona herbata hamuje aktywność enzymów odpowiedzialnych za trawienie tłuszczów zawartych w pożywieniu, pobudza przemianę materii i spalanie tkanki tłuszczowej. 
Wyciąg z morszczynu pęcherzykowatego to źródło organicznych związków jodu, które wpływają bezpośrednio na przemianę materii, bo tarczyca, żeby „wyprodukować” hormony pobudzające tempo metabolizmu (spalanie tłuszczu i węglowodanów potrzebnych do pozyskania energii), musi być zasilana jodem.
Olej z kiełków pszenicy zawiera konieczne do prawidłowej przemiany materii NNKT, magnez, tiaminę i cynk. Dostarcza on też witaminy E, przeciwutleniacza, który opóźnia procesy starzenia – wygładza zmarszczki, redukuje tkankę tłuszczową i zmniejsza cellulit. Witamina B6 odpowiada za prawidłowy metabolizm białek w organizmie i bierze udział w przemianie aminokwasów.


Na pierwszy rzut poszły tabletki na odchudzanie z octem jabłkowym, który jest mi bardzo dobrze znany, gdyż piję go codziennie z miodem.
Od razu, gdy miałam tabletki w ręce przeczytałam skład, bo na stronie producenta nie jest on jednoznacznie podany - klik




Co mogę o nich powiedzieć?
Przede wszystkim nie jadłam ich regularnie - często zapominałam o nich i efektów nie spodziewałam się wielkich. Tak też się stało - niewiele schudłam, ale poprawiła mi się przemiana materii i zmniejszyła się ochota na słodycze - które kocham i to one są moją zgubą.

Po połknięciu tabletki i wypiciu szklanki wody - po prostu oszukuje się żołądek - mam wrażenie że tabletek pęcznieje i przez to nie czuje się głodu.

Tabletki są dużych rozmiarów, ale są bardzo gładkie i śliskie wiec nie ma problemu z połykaniem.

Produkt dobry dla tych co w ciągłym ruchu i nie mają czasu na przygotowywanie sobie wody z octem i miodem dzień wcześniej wieczorem, aby wypić rano zaraz po przebudzeniu.

A że jestem "NIE WIERNY TOMASZ" poszłam z tymi tabletkami do mojego kolegi lekarza, aby spojrzała na skład i się wypowiedział. Za wylewny w tych swoich stwierdzeniach to nie był, ale dowiedziałam się, że:
cytat "możesz jeść je sobie bez obaw - to suplement diety a nie lek - więc super efektów się nie spodziewaj. Na pewno przyspieszą metabolizm i wyregulują trawienie"



Tabletki możecie kupić tutaj: klik

A już niedługo na moim blogu zostanie ogłoszony KONKURS  
gdzie będzie można wygrać aż dwa zestawy specyfików od VITANY - która jest sponsorem tego konkursu.


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Bardzo dobry produkt. Polecam gorąco. Stosuję już od jakiegoś czasu i uważam że na prawdę warto. Biorąc pod uwagę niewielką cenę i brak skutków ubocznych - nie ma się nad czym zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!