Odkamieniacz o zapachu cytrynowym czyli sprzątamy bez chemii

By | grudnia 04, 2013 4 komentarze
Przed świętami czasu na sprzątanie mamy zawsze za mało - do tego zmorą u mnie w domu jest kamień - dosłownie wszędzie: w kuchni, w łazience. Do tej pory używałam tylko octu, który doskonale sobie radzi z kamieniem w łazience - na kranach, słuchawkach od prysznica itd. Z kolei w czajniku elektrycznym stosuję do tej pory tylko kwasek cytrynowy - usuwa kamień tak samo jak ocet ale tak nie drażni zapachem.


Ze względu na koszmarnie ostry zapach octu - mycie kabiny prysznicowej bez maski gazowej to nie lada wyczyn - piecze wszystko i wszędzie: oczy, nos, gardło :( jakiś koszmar

W sierpniu zauważyłam nowość w sklepie Biolander - ekologiczny odkamieniacz. Oczy mi się zaświeciły, ale cena mnie zmroziła - 43 zł za płyn to troszkę dużo - ale co tam - w końcu raz się żyje a moje nozdrza też są w końcu chyba coś warte :)

Co się okazało?

lśni jak ta lala :)

Płyn pachnie bardzo, bardzo delikatne - lekko cytrusowo
Używam go bez rękawiczek. Raz zapomniałam nawet, że mam ranki (usuwałam sobie skórki przy paznokciach i niestety za mocno mi się wjechało) i nic mnie nie piekło - to szok. Wyjątkowo delikatny.

Jeden ruch gąbka i cały kamień znika - dosłownie jak w telewizyjnych reklamach - aż trudno uwierzyć :) ale to prawda!!!

Firma Bulle Verte powstała ponad 20 lat temu, jest pionierem w dziedzinie ekologicznych środków czyszczących. Produkty Bubble Verte są wysokiej jakości bazują wyłącznie  na składnikach roślinnych aby chronić środowisko. Wybór ekologicznych i odnawialnych surowców jest bardzo rygorystyczne. 
Dziś Bulle Verte oferuje ponad 100 referencji na 5 liniach wysokiej jakości produktów organicznych. 
Te produkty są bardzo skoncentrowane i opakowanie nadaje się do recyklingu, w celu zmniejszenia wpływu odpadów na środowisko.

Wydajność - rewelacyjna!!! - na wilgotną gąbeczkę  wystarczy tylko nanieść dosłownie niewiele plynu. ja po prostu odwracam butelkę na gąbce - sekunda - i tyle wystarczy.
Taką ilością umyłam za jednym zapachem - całą umywalkę i kran - lekko spłukać i wytrzeć do sucha szmatką.
Używam do mycia:
  • kabiny prysznicowej
  • płytek
  • wanny akrylowej
  • umywalki
  • baterii ze stali nierdzewnej
Zaleta według mnie jest taka, że nie rysuje powierzchni jak np  mleczka, które dodatkowo trudno spłukać, a jak się źle spłucze to pozostają smugi i biały proszek na powierzchni.
Nie szczypie w oczy
Nie gryzie w nosie, gardle 
i najważniejsze
sprząta się mega szybko i wygodnie

W użytkowaniu cena okazała się wcale nie wygórowana - produkt jest bardzo wydajny i na pewno odkamieniacz ten na stałe zagości w  moim domu :)






Odkamieniacz

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!

cena bez rabatu: 43,50 zł

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Wygląda na to, że cudo jakieś :) Ostatnio po jakimś płynie czyszczącym odchorowałam. chyba nawdychałam się oparów i strasznie mi niedobrze było. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo - raz to nawet miałam bardzo silny kaszel - taki duszący - dlatego ciesze się z tego odkrycia.

      Usuń
  2. Lubię taką naturalną chemię, szkoda tylko, że cena zawsze trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena mnie też na początku przeraziła, ale z moim rabatem zapłaciłam 41,33 zł - a do tego jest mega wydajny - dosłownie kilka kropel i gotowe. Przeliczając to na inne środki to wcale to tak strasznie nie wygląda :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!