ARGILE PROVENCE Organiczny szampon do codziennego mycia

By | grudnia 11, 2013 2 komentarze

Szampon już od dłuższego czasu jest dostępny w sklepie Biolander. Jednak dopiero od kilku tygodni (od września) jest w moim użyciu :)



Na dnie butelki widać zebraną glinkę - ja zawsze przed użyciem wstrząsam butelką- aby wszystko dokładnie się wymieszało.


Szampon jest delikatny o zapachu gorzkiej pomarańczy - tzn. czuć pomarańcze, ale nie jest to słodki zapach raczej lekko cierpki.
Pieni się bardzo obficie przez co jest bardzo wydajny
Włosy po tym szamponie się bardzo puszyste (ale nie sianowate), miękkie i ładnie się układają. Ponieważ mam włosy tłuste u nasady a suche na końcach lubię ten szampon - na długo włosy pozostają świeże.
A na końcówki nakładam olejki - ostatnio mam nowości z których jestem bardzo zadowolona - ale o tym w innych postach :)
Mimo, że jest to szampon do codziennego użycia, ja nie mam takiej potrzeby - włosy myję co 2, 3 dzień.

Aktywne składniki szamponu:
szlachetna, biała glinka Kaolin (widoczna na zdjęciu)
woda z kwiatów Pomarańczy*, 
woda Szałwiowa i Lipowa, 
Miód i Propolis 

Szampon

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!

cena bez rabatu: 32,00 zł

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy:) Ciekawie czy u mnie jest dostępny- musze obczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład bardzo mi się podoba i zapach także choć go nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!