Mydło z czarną glinką

By | poniedziałek, października 28, 2013 10 komentarze
Lubię glinki dlatego nie mogłam się powstrzyma, aby nie wypróbować mydełek które w swoim składzie zawierają różne glinki. Wybór padł na mydło z czarna glinką.






Opis ze strony sklepu:
Mydło z glinką Czarną przeznaczone dla wszystkich typów skóry.
Zawiera Oliwę z Oliwek i olejek z Mandarynki.
Formuła tego mydła jest nadzwyczajnie delikatna, jest stworzone na bazie Czarnej glinki Sarval, która jest bogata w żelazo, doskonała dla każdego rodzaju skóry, w każdym wieku. 
To mydło wytwarza delikatną, kremową piankę, skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, absorbując je, delikatnie zmiękcza i tonizuje.  
Olejek z pestek winogron i oliwa z oliwek wykazują silne działanie nawilżające i regenerujące. Olejek z mandarynki ma właściwości zmiękczające, wygładzające i ujędrniające.


Moja opinia:

Mydło bardzo dobrze oczyszcza skórę, nie powoduje naciągnięcia, ani przesuszenia.
Podczas mycia wytwarza popielatą piankę - która idealnie myję całe ciało. 
Zapach - przyjemny - lekko cytrusowy
Nie uczula
Skóra ładnie nawilżona  

Zastępuje mi maseczki - gdy nie mam  czasu na ich nakładanie. Wytworzoną z mydła pianę nakładam na skórę i czekam około 2 minuty - potem spłukuję - efekt super!
SZYBKO I EFEKTYWNIE - idealny sposób dla zabieganych :)

Składniki są fantastyczne !!!:
Czarna glinka Sarval, olej palmowy *, olej z pestek winogron*, Oliwa z oliwek*, Olej z pestek dzikiej moreli * Olejek eteryczny z Mandarynki.
* składniki z rolnictwa ekologicznego.



Minusy:
Mydełko zapakowane jest tylko w uciętą folię bąbelkową :( nie wygląda to zachwycająco i niestety nie są podane składniki - znam je tylko ze strony sklepu.

Mydełko bardzo brudzi mydelniczkę - oczywiście na czarno - muszę ją myć klika razy dziennie

UWAGA! Nie stosować przy ukochanym w wannie - bo po jej opuszczeniu - woda wygląda jakbyśmy pracowali w kamieniołomach - woda jest  bardzo brudna - ja myślałam że zapadnę się pod ziemię - i teraz się tłumacz że to mydło jest czarne :)



Ogólnie jednak polecam mydełko. Zauważyłam, że zmniejszyła się ilość pojawiających wągrów - za to wielki plus.



Mydło z czarną glinką

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!








Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. super pomysł z zastosowaniem mydełka jako maseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się, kamieniołomy :) Nigdy nie miałam, jak trafię gdzieś to muszę spróbować, chodzi mi o te maseczkowe działania, też mało czasu na siedzenie z maską mam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - w ciągu tygodnia to ja też nigdy nie mam czasu - choć zawsze sobie obiecuję, że dziś .... kończy się zawsze tak samo
      :(

      Usuń
  3. Wspaniałe mydełko :) Szczególnie , żę zawiera dużo olejów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Mydełko urocze i skład ma bardzo fajny

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jest bardzo bezpieczne - i można zaryzykować

      Usuń
  5. Ja wole plyny do kapieli a do twarzy nie uzywam mydla, jedynietdo dloni. Mnie czarny a dotego brudzacy kolor by denerwowal

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała to i masę innych mydeł, ale najpierw muszę zużyć moje aleppo, a ono wystarcza na wieki przez swoją wydajność. Nie podoba mi się tylko to, że mydło tak brudzi. To oczywiste, że będzie barwić skoro zawiera glinkę w sporych ilościach ale domyślam się jak bardzo musi być irytujące.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!