ZAO MAKE-UP ORGANIC Organiczny Balsam do Ust w Płynie

By | września 04, 2013 2 komentarze

Dziś o balsamie do ust, który jest idealny w upalane dni, jak i w mroźne :) doskonale nawilża o chroni usta.
Balsam o ust jest bardzo wygodny w użyciu za sprawą aplikatora. Na ustach efekt jest identyczny jak po nałożeniu masła karite. Usta lekko się "świecą" i są takie "maślane" "miękkie"

Balsam miałam okazję wypróbować gdy na ustach pojawiła się przykra  niespodzianka w postaci opryszczki. Usta miałam obolałe i ciągle pękające - w pracy przez cały czas nanosiłam balsam na chore miejsce. Ból stawał się mniej dokuczliwy. 
Balsam jest śliczny z wyglądu i praktyczny z działania :)



Na stronie Biolandera poleca się go używać na różne sposoby: 

  • Jako balsam, który sprawi że Twoje usta będą zawsze lśniące, miękkie i miłe w dotyku. 
 
Oczywiście jak najbardziej polecam !!
 

  • Jako bazę nawilżającą, pod szminkę, zapewni ustom ochronę i sprawi, że szminka będzie bardziej równomiernie nakładać się. 
Super - szminka faktycznie lepiej się nakłada i lepiej trzyma !!!
 
  • Jako nabłyszczacz - pomaluj usta szminką, a następnie nałóż cienką warstewkę balsamu, zapewni ładny połysk i ochronę koloru Twojej szmince.
 
Nie polecam - chyba, że Wam nie przeszkadza upaprany od szminki aplikator i ciągłe wpompowywanie resztek szminki do opakowania :(


Tradycją już się stało, że zawsze na noc nakładam ten balsam na usta.  Po dwóch miesiącach mojej kuracji zauważyłam, że usta stały się bardziej gładkie wręcz "śliskie" i jednocześnie bardziej "sprężyste"

:)




Mam nadzieję, że balsam sprawdzi się podczas mrozów, które niestety już za kilka miesięcy nasz odwiedzą :(
balsam jest bardzo praktyczny, gdyż z wyglądu przypomina błyszczyk i bez problemu mieści się w torebce.


Balsam do ust

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA pielęgnacja ust
WŁAŚCIWOŚCI
nawilżające
wygładzające

ZAPACH brak
CENA 59,90 zł (bez rabatu)





Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Ma fantastyczne i bardzo oryginalne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie rzeczywiście świetne, juz wcześniej zwróciłam uwagę na podkłady mineralne tej firmy :) niestety ja wolę balsamy w formie sztyftu, ale może warto się skusić : )

    Zapraszam, www.nazywam-sie-kasia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!