ZAO MAKE-UP ORGANIC Pędzel Kabuki

By | lipca 26, 2013 1 komentarz
Mój stary Kabuki ma już niedługo 2 lata - służy mi jeszcze dobrze, ale nowy ZAO to jest to czego się pragnie - a stary poczciwy kabuki RHEA o którym pisałam tutaj  nie wyląduje w koszu, ale będę go miała u mojej mamy. Kiedy do niej przyjadę a zapomnę mojego, co dość często mi się zdarzało do tej pory RHEA będzie jak znalazł :)
Mój  śliczny ZAO jest mięciutki jak puch - można go wciąż dotykać i dotykać taki to puszek.


Używam go oczywiście z pudrem ZAO o którym pisałam tutaj

Co ważne nie tworzy smug, nie kruszy się - z wielką łatwością nakładam puder na twarz


Pędzel Kabuki Zao z uchwytem wykonanym z drewna bambusowego i wykonany jest z włosów syntetycznych - cienkich i jedwabistych.


Używam go dokładnie tak jak podano na stronie Biolandera (tzn. tak samo używałam pędzla RHEA)

Kabuki lekko dociskając, przekręcać w pudrze
ostukać delikatnie o obudowę aby usunąć nadmiar kosmetyku przed zastosowaniem go na twarz, 
nakładać kolistymi ruchami. 

Jest nieduży i bardzo poręczny

Może nie jest tani, ale wart swojej ceny - a teraz jeszcze przez 4 dni będzie w promocyjnej cenie !!!

Polecam sobie sprawić taki pędzel bo np. ja to nie umiem się malować bez kabuki - a z "chytrustwa" już próbowałam malować się zwykłym pędzlem i byłam bardzo zawiedziona jakością pudru co potem się okazało bezpodstawne, bo wina leżała po stronie pędzla.
:)


Pędzel Kabuki
możecie  zobaczyć  i kupić TUTAJ   
jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM!!!
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!