Czarne mydło z olejem arganowym BIO

By | lipca 30, 2013 7 komentarze
Uwielbiam czarne mydła - nic tak jak one nie oczyszczają mojej skóry. Od dłuższego czasu miałam mydło w płynie, którym byłam zachwycona. Jednak się skończyło i postanowiłam wypróbować ponownie mydełko w żelu - skusił mnie dodatek oleju arganowego.



Czarne mydło które kupiłam składa się aż z dwóch olejów: arganowego oraz oliwy z oliwek tłoczonej na zimno.

Mydło doskonale oczyszcza skórę i usuwa martwy naskórek, sebum, toksyny oraz inne zanieczyszczenia. 

Skóra po jego użyciu staje się jedwabiście gładka, miękka, delikatna i dotleniona.

Nie zauważyłam czegoś wyjątkowego w tym mydle na tle czarnych mydeł które już stosowałam. W działaniu jest więc identyczne - wygładza jak nic. Skóra po żadnym pilingu nie jest tak gładka, jak po czarnym mydle.



Sposób użycia:
Ja zawsze postępuję tak samo, czyli:
wchodzę do wanny z dość ciepłą wodą i systematycznie dolewam coraz bardziej gorącej, aby dobrze rozgrzać ciało.

Prawidłowo powinno się  nałożyć na skórę warstwę czarnego mydła i pozostawić go na skórze ok. 5 minut. Nie jest to jednak takie łatwe, gdyż mydło jest gęste jak twarda galaretka i bardzo trudno (przynajmniej mi) rozprowadzić czarne mydło. Grudki gęstej galartetki spadają mi do wody, albo nie daję rady ich rozprowadzić.
Ja nakładam mydło bezpośrednio na kessę (specjalna rekawica do masażu) i wówczas rozprowadzam czarne mydło po skórze. Tworzy się wtedy delikatne emulsja, która pokrywa całe ciało. Następnie odczekuję około 3 minut i przystępuję do mocnego masażu kessą - okrężnymi ruchami idealnie oczyszczam skórę. Spłukuję ...

Potem na jeszcze mokre ciało nakładam olej (jaki mam w domu) ostatnio używam wyszczuplającego olejku do ciała, o którym pisałam tutaj - klik
Masuję a następnie osuszam ciało ręcznikiem. Nie trę tylko delikatnie przykładam ręcznik do ciała.


EFEKT??? 
Ciało jak pupa niemowlęcia - uwielbiam- gładkie, jędrne - jednym słowem zachwyt. 

Nie bawię się jednak w takie zabiegi codziennie , bo bym na głowę dostała :) wykonuję takie oczyszczanie 2 - 3 razy w miesiącu.  

Czarne mydło można także stosować na twarz - jednak ja tego nie robiłam i w tym temacie nie mogę nic powiedzieć. 

SKŁADNIKI:
  • Potassium olivate, 
  • aqua, 
  • glycerin,
  • argania spinosa kernel oil,  
  • potassium hydroxide.



Inne czarne mydła, które już miałam...

Miałam już kiedyś podobne czarne mydła o których pisałam. Jako pierwsze wypróbowałam to:

 klik: czarne mydło

potem przyszedł czas na zachwyty nad czarnym mydłem w płynie miałam:

takie - klik

i takie - klik

Które najlepsze?

Nie wiem!!! Efekty dosłownie takie same. W słoiczku jest bardziej typowe dla hammam a w płynie jest wygodniejsze w użyciu.
Wszystko zależy od indywidualnych upodobań a najlepiej wypróbować i takie, i takie :)


Czarne mydło

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA oczyszczanie
WŁAŚCIWOŚCI
oczyszczające
wygładzające

ZAPACH nic specjalnego
CENA 69,00 zł (bez rabatu)


Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Super post! Miałam czarne mydło, ale to w płynie od ARGILE PROVENCE - byłam zachwycona. Teraz chyba pora wypróbować to od Alepi

    OdpowiedzUsuń
  2. czarne mydło w płynie miałam i to spróbować chciałam, ale chyba jednak nie kupię :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupio mi przyznać ale nigdy nie miałam takiego mydełka, nawet nie wiedziałam, że takowe istnieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego głupio ? Czlłowiek całe życie się uczy - ja też przecież używam go nie aż tak dawno :)

      Usuń
  4. Szkoda, że te mydła są takie drogie..
    Ale i tak niedługo takie kupię - koleżanka śmiała się, ze pozbyła się pod prysznicem 0,5 kg naskórka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię to które oferuje Organique, efekt jest taki jak piszesz. Jednak prawdziwe czarne mydło dla mnie to Nubian Heritage :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!