ARGACOS Organiczny Peeling witaminowy z Arganem

By | lipca 12, 2013 1 komentarz
Od czasu do czasu lubię sobie zafundować peeling skóry. Z tym rodzajem oczyszczania zawsze jestem ostrożna, bo kiedyś już miałam nauczkę w postaci mocnego podrażnienie i oczywiście wypominania przez mojego męża typu: po co znowu coś na twarz nakładałaś, a nie mówiłem !!! Co prawda tego typu sensacje miałam bardzo dawno temu zanim zaczęłam stosować naturalne kosmetyki, ale strach pozostał. Tym bardziej, że z moim efektem oczyszczania walczyłam wówczas bardzo długo - a nie wspomnę już że ów peeling zrobiłam sobie przed "wielkim wyjściem" :(
Tym razem zaryzykowałam peelingiem witaminowym z arganem firmy ARGACOS - mam już  kremy tej firmy i jestem z efektów bardzo zadowolona  - ba! zachwycona więc wielkiego ryzyka z peelingiem to tak szczerze mówiąc nie miałam.
Peeling przede wszystkim cudnie pachnie - morelowo? słodko? nie wiem! Mi kojarzy się nawet z ciasteczkami - nie jestem mocna w opisywaniu zapachów :) w każdym razie mi bardzo się podoba. Już gołym okiem można zauważyć drobinki, które fantastycznie oczyszczają i wygładzają naskórek.
Skóra jest w bardzo dobrej formie - tzn. jest gładka i nabiera zdrowego kolorytu. Peeling ten stosuję raz w tygodniu - nie ma w końcu co przesadzać z tym oczyszczaniem co nie?
Ale poważnie zauważyłam, że w miejscach gdzie moja skóra mocno się przetłuszczała tzn. w strefie T wydzielanie "tłuszczu" się zmniejszyło. Buzia jest równomiernie nawilżona :) a i jeszcze jedno: nie mam przykrych niespodzianek na twarzy, bo niestety mimo, że okres dojrzewania mam już dawno za sobą, to przykre niespodzianki w postaci pryszczy i wągrów co jakiś czas dają znać o sobie. Odkąd używam peelingu Argacos i pianki ..... moje kłopoty się skończyły - mam nadzieję, że już na dobre!!!


Jejku! tak dawno nie pisałam recenzji, ze strasznie się rozgadałam, zaraz zamiast o peelingu napiszę jak spędzam wolny czas :) 

Zainteresowały mi te drobinki w peelingu cóż to jest? 
Otóż to:
Miąższ, skóra i olejek z grejpfruta o właściwości złuszczających, oczyszczających i ściągających, skutecznie regulują wydzielanie sebum, sproszkowane pestki moreli bogate w witaminy A i C, niezastąpione dla naszej skóry, poprawia wygląd skóry, zmiękcza, rozjaśnia i nadaje jej równomiernego kolorytu, sproszkowane pestki arganu w delikatny sposób złuszczają martwe komórki.




Polecam serdecznie, bo to bardzo dobry kosmetyk i przy tym nieoceniony w pielęgnacji twarzy.

SKŁAD: Aqua, Citrus Maxima, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Glycerin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid/benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Argania Spinosa, Citrus Grandis oil, Citric Acid, Limonene.

Peeling
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA oczyszczanie twarzy
WŁAŚCIWOŚCI nawilża
wygładza
oczyszcza
ZAPACH przyjemny kwiatowy
CENA 59,00 zł (bez rabatu)

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Uwielbiam peelingi, jednak jestem co do nich trochę wymagająca, po pierwsze nie cierpię parafiny w peelingach :/ Prezentowany produkt wydaje się być całkiem obiecujący, chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!