Odchudzanie z Vitalią - nowość na blogu

By | czerwca 21, 2013 3 komentarze
Koniec i basta - pomyślałam wchodząc na wagę - zaczęłam szukać idealnej diety - oczywiście najlepsza jest MŻ, ale jakoś na niej  mi nie poszło. Ja potrzebuję bata nad sobą - inaczej nic z tego nie będzie.
Poszukiwania diety trwały podobnie jak poszukiwania dobrego stomatologa przez mojego męża - hahahaha. 
Czytałam opinie, różne fora i zaryzykowałam - wybór padł na  Vitalię

a konkretnie  Dieta IGpro™  - szczegóły diety klik

 
Zalogowałam się, wypełniłam sporą i szczegółową ankietę, pytano mnie m.in oczywiście o wagę, wzrost oraz  kiedy rozpoczynam dzień w tygodniu a kiedy w weekend. Jaką mam pracę, czy mam dziecko, jakie preferuję posiłki - czy piątki mają być bezmięsne itp.

Po tej ankiecie wyświetliło się:


Teraz cierpliwie czekam na moją dietę - rozpocznę ją chyba od poniedziałku - nie wiem - zobaczymy. Wygląda to wszystko bardzo profesjonalnie. Jestem tym bardzo podniecona i nie mogę się już doczekać jak to będzie wyglądać. 

Postanowiłam, że efekty odchudzania będę opisywać na blogu - trzymajcie kciuki :)

http://filesrr.vitalia.pl/gfx/motywacja/oferta/tier_3_bg.jpg

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. U mnie ze słodyczami ciężko, jestem łasuchem, ale w rozmiarze 34/36 ;)
    Zapraszam do mnie na Urodzinowe Rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki,jestem w podobnej sytuacji,a na Vitalii jestem już długo,masz swój pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu8212 - mam swój pamiętnik - zapraszam: http://vitalia.pl/index.php/mid/49/fid/341/diety/odchudzanie/du_id/2040000

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!