Organiczne mleczko do demakijażu z Arganem do oczu bardzo wrażliwych

By | kwietnia 14, 2013 3 komentarze


Do wszelkich mleczek do demakijażu i płynów micelarnych  podchodzę z bardzo wielką ostrożnością. Mam oczy bardzo, ale to bardzo wrażliwe i jeden niewłaściwy ruch (kosmetyk) to wielki ból, łzawienie, pieczenie - oczy jak królik i ogólnie tragedia. Od kilku już lat używam tylko płynu micelarnego Argile Provence i nie miałam najmniejszej ochoty, aby spróbować czegoś innego.  Jednak był taki krótki moment, że w sklepie Biolander mojego płynu akurat brakowało a ja potrzebowałam czegoś na "gwałtu rety" A że znałam już kosmetyki marki Argacos i mnie nie uczuliły to zdecydowałam się na organiczne mleczko właśnie tej marki.




Zaraz po otrzymaniu paczki nie mogłam się powstrzymać, mimo, że był środek dnia ja rzuciłam się do łazienki aby od razu wypróbować nowy "nabytek"
Zaskoczyła mnie konsystencja - bardzo lekka - prawie wodnita i to jest bardzo fajne. Mleczko nalewam na płatek kosmetyczny i przykładam do oczu. Po chwili usuwam cały makijaż bez tarcia , ciągnięcia skóry we wszystkie kierunki i co ważne mleczko NIE PIECZE, NIE SZCZYPIE, NIE PODRAŻNIA , NIE WYWOŁUJE ŁZAWIENIA - idealny dla alergików.
Po demakijażu twarz jest wyraźnie wypoczęta a przy tym nawilżona.
A jak jeszcze można wykorzystać mleczko poczytajcie sobie na końcu - to taka wisienka na torcie - hi hi hi hi hi :)





Teraz kiedy używam tego mleczka mogę nawet stwierdzić, że chyba jest lepsze od mojego niezastąpionego płynu micelarnego. I wiem, że gdy mi się skończy to zamówię ponownie właśnie mleczko Argacos. Jak dla mnie HIT!

Składniki aktywne: 



Olej arganowy: bogaty w niezbędne kwasy tłuszczowe, stymuluje odnowę komórkową, bogaty w witaminę E, jest również silnym przeciwutleniaczem, który regeneruje, nawilża i chroni skórę nawet w najgłębszych warstwach.

Olej macadamia: zapobiega powstawaniu zmarszczek i spłyca już istniejące, odżywia skórę i jest wyjątkowo skuteczny w jej restrukturyzacji, szczególnie zalecany dla skóry wrażliwej.

Olej morelowy: posiada właściwości kojące, zmiękczające, przywraca blask i wygładza skórę.

Olej sezamowy: chroni przed agresywnym działaniem czynników zewnętrznych i nawilża skórę tłustą, aktywne niweluje podrażnienia i zaczerwienienia, opóźnia proces starzenia się, jest również niezastąpiony w restrukturyzacji tkanek skórnych.

Olej grejpfrutowy o właściwościach ściągających i pobudzających.


Obiecana wisienka na torcie czyli ze śmiesznych historii :) 
http://s2.fbcdn.pl/7/clubs/8757/data/images/n/6cb3d672e7b61ea0b0a5e20a2730f21f.jpg
Mleczko to dałam w prezencie na imieniny mojej ciotce 50+ Podczas uroczystości było sporo gości więc nie zdążyłam jej powiedzieć nic o moim prezencie. Kilka dni później dzwoni do mnie ciotka i od razu  mówi tak:

 ...dziękuję Ci kochana za tak cudny prezent, jest wspaniały a jak nawilża,  skórą mam gładką i taką miłą - nawet biust jest jakby lepszy i w ogóle mnie nie podrażnia!!!
-  BIUST!!!! Ciociu ty smarowałaś tym biust?
- No pewnie - całe ciało smaruję - nogi, uda, brzuch no i oczywiście biust. A co się tak dziwisz? Nie dobrze?
- No może nie aż tak - nic się nie stało, to produkt naturalny, ale wiesz ...
- No właśnie to zamów mi jeszcze jeden taki  lotion do ciała
- Ciociu to jest mleczko do demakijażu :)
- demakijażu????
- Mówiłaś, że masz problemy z oczami, że wszystko Cię uczula dlatego sprezentowałam Tobie delikatne mleczko do oczu a teraz i tak  nawet nie wiem jak się sprawdziło
- A bo na tym opakowaniu wszystko nie po naszemu, myślałam że jak LAIT to mleczko do ciało :)

Historia ta mnie tak rozbawiła, że mało nie pękłam ze śmiechu nawet teraz jak Wam to piszę, to z trudem się powstrzymuję ... Jak widać moje mleczko sprawdza się także do biustu - jednak sama tego nie próbowałam i chyba raczej nie spróbuję :)

Póki co używam mleczka tylko zgodnie z zastosowaniem :) 
i jestem z niego bardzo zadowolona i szczęśliwa, że mogę go używać. Polecam go z czystym sumieniem - na prawdę warto, jak ktoś ma tak wrażliwe oczy jak ja.



Mleczko do demakijażu
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA demakijaż
KONSYSTENCJA wodnita - lekkie mleczko
ZAPACH ziołowy, lekko słodkawy- nie natrętny - bez euforii
CENA 89 zł (bez rabatu) 200 ml

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Do twarzy i biustu, dobre :) Też mam oczy wrażlliwe ale troszkę drogo. Może za jakiś czas skuszę się gdy dotychczasowy mi się skończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda mleczko do tanich nie należy zresztą jak cała reszta naturalnych kosmetyków :( ale przynajmniej jest warte swojej ceny :)

      Usuń
  2. Ciocia odnalazła nowe zastosowanie po prostu! Haha, też się śmiałam jak przeczytałam co napisałaś ;)
    cóż, nasze ciotki i mamy nie ogarniają tak innych języków jak my - młodsze pokolenie :) ale takie śmieszne pomyłki są pozytywne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!