ALEPIA Mydło z 7 olejami

By | środa, lutego 13, 2013 3 komentarze
Miałam już mydła z dodatkiem ziaren, które miały właściwości peelingujące, ale takie mydełko mam po raz pierwszy w życiu. To mydło - mój synek nazwał sam "mydłoszczotką"!!!

 
Drobiny ziaren po prostu wystają z mydła i  mocno ścierają naskórek - idealny do mycia całego ciała - skóra jest po użyciu tego mydełka pięknie zaróżowiona - gładka i oczyszczona.
Dla delikatnego ciałka mojego syna używam "mydłoszczotki" tylko do brudnych rączek - śmiechu jest przy tym co nie miara - bo myło go "łechce" Od pierwszego użycia, kiedy brudnych łapek nie szło niczym doszorować, mój synek pokochał to mydło i codziennie wieczorem woła "mydłoszczotkę" chociaż nie zawsze jest taka potrzeba :)

Podczas mycia wyraźnie czuć, że  w tym mydle są oleje - delikatna emulsja która powstaje podczas zmydlania fantastycznie natłuszcza skórę. Efekt ten zauważyłam od razu po pierwszym użyciu, na nogach, gdzie mam bardzo suchą skórę i po prysznicu balsam czy olej jest obowiązkowy - inaczej skóra mi się łuszczy. Po tym mydle nawet nie ma konieczności użycia balsamu - gdyż skóra jest nawilżona i bardzo gładka.
Siła peelingu jest uzależniona od nacisku z jakim użyjemy mydła.  Ja stosuję go nawet do twarzy, ale robię to bardzo delikatnie - nie docikam mydła do twarzy zbyt mocno - prawie w "powietrzu" :)

Nie używałam do mycia włosów - gdyż boję się, że będę miała problem z wypłukaniem maleńkich drobinek z włosów - czuje , że to nie jest dobry pomysł :)


O składnikach słów kilka:
Mydło Alep Premium składa się z 7 olejów tłoczonych na zimno: 
olej rycynowy - zawiera dużo kwasów tłuszczowych, a dzięki temu doskonale wygładza całe ciało, poprawia nawilżanie skóry
olej z wawrzynu (laurie)działa oczyszczająco, ściągająco, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie .
oliwa z oliwek łagodzi suchość i drobne podrażnienia skóry

olej kokosowy działa jak środek złuszczający i pomaga usuwać martwe komórki, sprawiając, że od skóry bije blask i wygląda młodziej. Olej kokosowy może pomóc na wszystkie rodzaje plam skórnych. Olej łagodzi i przyspiesza gojenie się oparzeń, skaleczeń, ugryzień przez owady i innych obrażeń. Utrzymuje skórę mocną i elastyczną. Stanowi również wspaniały sposób na gojenie się powstałych po porodzie rozstępów.
olej ze słodkich migdałów, jest środkiem wyjątkowo delikatnym i nadaje się także do pielęgnacji wrażliwej skóry. Szczególnie polecany do skóry suchej i starzejącej się, neutralny, nie powoduje alergii. Może też być sam stosowany w celach kosmetycznych do wcierania w skórę twarzy. Odmładza skórę i nadaje jej ładny wygląd.
olej słonecznikowy, jest delikatny i lekki, dobrze wnika w skórę, posiada bardzo dobre właściwości zmiękczające. Delikatnie nawilża i wygładza skórę. Jest korzystny zarówno dla skóry tłustej, jak i suchej.
olej sojowy, chroni skórę przed utratą wilgoci. Olej sojowy reguluje wydzielanie sebum i łagodzi stany zapalne. Może być używany jako olejek do kąpieli wówczas uzyskamy piękne i jedwabiście gładkie ciało


Mydło ma bardzo przyjemny i delikatny zapach - niczym nie przypominający ostrego tradycyjnego mydła Alepia.

Według mnie to mydło a w zasadzie "mydłoszczotka" jest genialne  - praktyczne i doskonałe w działaniu - połaczenie nawilżenia z wygładzeniem a jednoczesnie ukrwieniem skóry może tylko - MYDŁOSZCZOTKA :) 


Mydełko możecie kupić i zobaczyć TUTAJ 
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające, peelingujące
ZAPACH delikatny,przyjemny
DLA CERY suchej, mieszanej,  zanieczyszczonej
CENA 29 zł (bez rabatu) 125g !!!

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Miałam to mydło - faktycznie idealne do szorowania :) świetne - mogę to potwierdzić !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta mydłoszczotka :D pobudza krążenie pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze je miec.mam dosc uczulajacych zeli!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!