ZAO MAKE-UP ORGANIC Matowa Aksamitna Szminka Brudny róż n°462

By | środa, stycznia 30, 2013 11 komentarze
Dziś o drugiej z kolekcji szmince do ust z serii ZAO. Tym razem poszłam w brudny róż. Odcień ten jest w sam raz na dzień - na ustach wygląda bardzo subtelnie, delikatnie - ten odcień to dla mnie strzał w dziesiątkę.


Wspaniała - moja ukochana :)


Na ustach prezentuje się tak:

 i tak


Jaka jest?
  • Cudownie kremowa 
  • Idealnie pokrywa usta - wystarczy jedna warstwa
  • Nie wysusza  ust - są wręcz nawilżone i miękkie
  • Utrzymuje się na ustach kilka godzin - pod warunkiem, że nie jemy i nie pijemy - wówczas się ściera i znika
  • Czy brudzi? - oczywiście że tak !!! i to jak!!! - przecież to naturalna szminka więc nie ma mowy o czystych filiżankach :)
  • Eleganckie opakowanie przykuwa uwagę. Piękna i oryginalna obudowa szminki wykonana jest lakierowanego bambusa. Dodatkowo dołączony jest bawełniany woreczek - który ładnie wygląda i jest fajnym pomysłem jeżeli chodzi o sprezentowanie szminki komuś bliskiemu. jednak w praktyce woreczek nie praktyczny. Ja go nie używam - ale też nie umiem go wyrzucić bo śliczny -  tyle, że nie praktyczny. 


Składniki 
opisałam przy recenzji 
szminki ZAO czekolada - klik





Szminkę możecie kupić i zobaczyć TUTAJ 
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA makijaż
DZIAŁANIE nawilżające
CENA 69 zł (bez rabatu) 300g !!!





A co najważniejsze - szminka jest naturalna - czyli nie szkodzi naszemu zdrowiu

Szminka zawiera:

  • Składniki naturalne 100 %.  
  • Składniki organiczne  : 60 % minimum.  

 




Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Kolor zachęcający i soczysty mimo, że stonowany. Idealna do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak - nie rzucający się w oczy a jednak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się pakowania :)
    kolor też jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak opakowania są prześliczne - jak się nią maluję w pracy od razu każdy pyta co to jest i skąd mam :)

      Usuń
  4. Dostałam niedawno kilka pomadek i na razie się wstrzymuję z zakupem,ale muszę jej spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw kupiłam kolor czekoladowy, ale nie mogłam się oprzeć tej i z ciekawości kupiłam drugą - jednak ta przypadła mi do gustu dużo bardziej :)

      Usuń
  5. Kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest cudowny - w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!