ZAO MAKE-UP ORGANIC Matowa Aksamitna Szminka Czekolada

By | stycznia 11, 2013 6 komentarze
Uzależnienie ZAO trwa nadal - tym razem pomadka ZAO - czekolada. Brzmi kusząco prawda? I jest kusząca!
O to ona:





Jaka jest:
Na bardzo długo utrzymuje się na ustach
Wcale nie jest matowa - ma połysk, ale nie jest perłowa za co duży plus.
Mam wrażenie że zmiękcza usta: są gładkie, miękkie

Szminka ma bardzo ładne opakowanie, które wzbudza zainteresowanie. Woreczek jest cudny, ale według mnie to mało praktyczny gadżet - fajny pomysł na prezent, ale w użyciu nie ma zastosowania.

Szminka ma możliwość wymiany najważniejszego - wkładu. Jak się dowiedziałam już niebawem pojawią się one w sklepie Biolander. Zagadką pozostaje tylko cena.

Na ustach prezentuje się tak: 

w rzeczywistości odcień jest ciut ciemniejszy niż na zdjęciu


Jestem już ciekawa kolejnych odcieni - nawet mam już swojego następnego faworyta.  


SKŁADNIKI:

ZAO - Kosmetyki naturalne i organiczne certyfikowane przez Ecocert Greenlife


W swoim składzie szminka zawiera cenne olejki i ekstrakty roślinne, które dostarczają składników odżywczych i nawilżających, pozostawiając usta miękkie i gładkie.

Organiczne masło z granatu- regeneruje i nawilża. Obecnie szeroko stosowane w medycynie, ekstrakt z granatu nie tylko oferuje doskonałą poziom nawilżenia, ale również jest bardzo cennym pomocnikiem w regeneracji komórek oraz w zwalczaniu wolnych rodników, odpowiedzialnych za przedwczesne starzenie się skóry. Poprzez zwiększenie syntezy kolagenu, walczy z procesem powstawania zmarszczek na konturze ust.


Masło kakaowe Bio, które odżywia i chroni skórę. Masło kakaowe chroni skórę przed agresywnymi czynnikami zewnętrznymi. Pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie, ponieważ spowalnia utratę wody z organizmu, tworząc barierę ochronną na powierzchni skóry. Jest ono stosowane od wieków w Afryce, w profilaktycznej pielęgnacji skóry, a także w pielęgnacji leczniczej do skóry suchej i podrażnionej.


Sproszkowane srebro - pełni rolę naturalnego konserwantu. Te mikro cząsteczki czystego srebra posiadają właściwości antyseptyczne ( zwłaszcza dla skóry i błon śluzowych ) oraz antybakteryjne, jak również przyczynia się do ochrony produktu, zapobiega jego zepsuciu się. Jest często stosowane w kremach do leczenia oparzeń. 


Organiczny olej rycynowy - ma właściwości rozjaśniające i nawilżające. Olej rycynowy jest jedną z najbardziej bogatych substancji w kwasy tłuszczowe, które przenikając głęboko w skórę odżywiają i nawilżają ją bez pozostawiania tłustej warstwy. Wygładza i zmiękcza. Pomaga zmniejszyć widoczność przebarwień na skórze. Jest to bardzo cenny olej używany w regionach Karaibów i Afryki, od niepamiętnych czasów.



Szminki ZAO możecie zobaczyć 
i kupić TUTAJ  jeżeli 
w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM!!! 


KATEGORIA
makijaż
DZIAŁANIE
  • nawilża
  • długo się utrzymuje
  • usta są wygładzone

CENA 64,00 zł (bez rabatu)

W ofercie są również inne odcienie:



Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda,ja ostatnio dostałam cienie w takiej szkatułce bambusowej z innej firmy i jestem oczarowana takim opakowaniem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza :)

      Usuń
  2. Piękny odcień, podobają mi się opakowania produktów Zao

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szminkę na pewno się skuszę- ale nie na "czekoladową" ;)

    Intrygują mnie "brudny róż" i "róż" z ZAO... z zdjęć wydają mi się podobne do tych z Terrabio, które niestety wycofali zanim zdążyłam zaspokoić ciekawość zakupem :(

    Dlatego też swoje pożądanie przerzucę w spadku na ZAO, he he ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!