Mydło perfumowane Różami Muscat Bio

By | stycznia 01, 2013 4 komentarze

Po dłuższym stosowaniu mydeł Alepia (zresztą  bardzo dobrych) zapragnęłam odmiany - chciałam poczuć zapach róż na skórze, chciałam czegoś odmiennego.
Szukałam czegoś oczywiście naturalnego, delikatnego i koniecznie o zapachu różanym - ot taka babska fanaberia :)

Wybór padł na mydło perfumowane Różami Muscat Bio.
Jeżeli kiedykolwiek mieliście kosmetyki Argile Provence to znacie ten zapach - cała linia pachnie tak samo i tak też jest z tym mydełkiem.
Cydny, lekko słodkawy, delikatny zapach. Niebywała przyjemność w czasie użycia - niestety zapach dość szybko wietrzeje. W kontakcie z wodą mydło tworzy pianę , która mi przypomina emulsję, balsam.
Po użyciu skóra jest gładka i nawilżona.    

Mydełko bogate w olej Muscat z Chile nadaje blask i młodzieńczy wygląd skórze. Dzięki wysokiej zawartości witaminy A, w postaci karotenów oraz trans-retinolu, olej charakteryzuje się wyrazistym pomarańczowym kolorem oraz intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Polecany jako kuracja przeciwzmarszczkowa w pielęgnacji cery suchej, zniszczonej, dojrzałej, naczynkowej i wrażliwej oraz jako środek gojący i redukujący blizny pourazowe, potrądzikowe i rozstępy.

Wspaniały skład mydła jest jego wielkim atutem



Polecam to mydło bo jest wyjątkowe i daje wspaniałe uczucie - połączenia właściwości myjących z niebiańskim zapachem i fantastycznym nawilżeniem.


Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za mydłami w kostce... wydają mi się mało higieniczne

    /a może zainteresuje Cię rozdanie u mnie? - makiazas23.blogspot.com , szczęśliwego Nowego Roku!/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie przepadam za mydłami w kostce. Nie przepadam też za różanymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie używam tego mydełka - ono wcale nie pachnie różami - raczej kwiatowo ze słodką nutą - ja uwielbiam i polecam bo jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różane:) moje ulubione zapachy w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!