KEA KARITE Mydło Shea na suchą skórę

By | stycznia 22, 2013 6 komentarze
Jakiś czas temu pisałam o mydełku KEA klik - było fantastyczne, ale o nim po prostu zapomniałam w euforii ciągłych eksperymentów. Podczas ostatnich zakupów w Biolanderze przypomniałam sobie o tej marce i dostałam wielkiej ochoty na wypróbowanie - tym razem innego mydełka z tej serii. Moją uwagę przykuło mydło do skóry suchej. Zachęcający dla mnie był też skład tego mydełka oraz jego wielkość - aż 300 gr


Mydełko pachnie bardzo delikatnie - chociaż nie ma w tym zapachu euforii - to raczej zapach szarego mydełka, ale bardzo stłumiony, nie ostry i nie nachalny.


Zdjęcie dla zilustrowania wielkości kostki :)

Wielka kostka przecięta na pół :)

Z łatwością można przeciąć kostkę na pół - mydełko jest bardzo ekonomiczne :)

Według mnie:
  • Mydełko jest super delikatne - nie podrażnia i nie uczula,
  • wspaniale nawilża suchą skórę - nie ma efektu ściągnięcia
  • idealne dla małych dzieci i wrażliwców (używam go do mycia całego ciała mojego synka)
  • ja używam go nawet do demakijażu - zmywa z łatwością cały makijaż (ZAO)
  • stosuję go również do higieny intymnej - bez szczypania i pieczenia
  • bardzo dobrze się pieni

REWELACYJNE SKŁADNIKI:
  • masło Shea -  zawiera odżywcze substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F . Dzięki nim skóra szybciej się regeneruje, staje się gładka i nawilżona. Masło Shea przyspiesza także proces gojenia się niewielkich ran czy siniaków. Nadaje się do każdego typu cery - także tej ze skłonnością do trądziku i tłustej.
    Dzięki zawartym w maśle kwasom tłuszczowym, komórki szybciej się odbudowują, a także stymulowana jest ich aktywność do walki z przedwczesnym procesem starzenia się. Składniki Shea zapewniają skórze ochronę, pielęgnują i wspierają możliwości zatrzymania wilgoci, niwelują zmarszczki i przebarwienia
  • olej Kokosowy - ma niesamowite właściwości nawilżające. 
    Olej przeznaczony jest dla skóry dojrzałej i problematycznej: uszkodzonej przez słońce, skłonnej do podrażnień, uczuleń, stanów zapalnych. Idealny na atopowe zmiany skórne, można stosować na rany, ponieważ je goi, pozwala szybko pozbyć się wyprysków, stąd polecany jest również przy kuracji anty trądzikowej. Olej kokosowy jest bogaty w witaminy, minerały i kwasy tłuszczowe przez co:
- wspomaga gojenie ran
 - zapobiega plamom starczym
- pomaga przy egzemach
- spowalnia starzenie skóry i powstawanie zmarszczek
- odżywia skórę
  • woda
  • naturalne perfumy



Mydełko możecie kupić i zobaczyć TUTAJ 
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające
ZAPACH delikatny - wyczuwalny zapach szarego mydła
DLA CERY wrażliwej, suchej, atopowej
CENA 39 zł (bez rabatu) 300g !!!









Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe mydełko no i przede wszystkim skład - muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taka duuuuża kwadratowa kosteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro do skóry atopowej, to musiałabym sie zainteresować. mam atopową skórę, ze skłonnościa do rogowacenia okołomieszkowego na ramionach- na domiar zlego pierwszym naturalnym mydełkiem było dość wysuszające- z glinką:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bydełko kiedyś chciałam je kupić ale nie da się mieć wszystkiego więc musiałam z czegoś zrezygnować i padło na ten kosmetyk. Kiedyś na pewno go sobie zafunduje. Obserwuje i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze raz ja :D Zostałaś wytypowana http://eko-swiat.blogspot.com/2013/01/zostaam-wytypowa.html Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej firmie słyszę ostatnio dużo dobrego... :) akurat muszę kupić krem na dzien, może skuszę się na jakiś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!