ALEPIA naturalne perfumy BIO

By | stycznia 03, 2013 4 komentarze

Każda kobieta jest po części próżna ja niestety również. Nie rzadko się zdarza, że jak coś wpadnie mi w oko to bardzo chce to mieć. Tak też było z błyszczącym się perfumem  od Alepii. Jak tylko pamiętam był on w Biolanderze i jak tylko pamiętam chciałam go mieć :) w tym roku postanowiłam sama sobie zrobić gwiazdkowy prezent.


O samym wyglądzie tego cudeńka można by mówić i mówić - to bardzo bogato zdobiony flakon który jest też ozdobą toaletki. We wnętrzu ukryta jest szklana fiolka z pipetą. 
Perfumy oparte są wyłącznie na naturalnych olejkach bez alkoholu. 

Całość zapakowana jest z aksamitny czerwony woreczek.





Zapach?
Strasznie się bałam, że będzie to duszący i ciężki zapach orientalny, który będzie mi przeszkadzał. Zapach nie należy do najlżejszych, ale nie jest przytłaczający. Zapachem dominującym jest róża, jaśmin, wanilia. Prawdziwy zapach wyłania się dopiero po chwili. 

 Perfum jest jakby tłusty. Moja mama jest tym zapachem zauroczona, jak mówi przypominają jej dawne perfumy przywożone kiedyś z Bułgarii. 

źródło: tanayah.szafa

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBEaTpYRGt_qj1_V-EN1IoGGzOfzEM4R_ZV1aqGLCFezdvcSuH
Najcenniejszy jest zapach wyjątkowy który nas wyróżnia nas w tłumie po którym mężczyzna zapamięta nas i nasz zapach. Perfumy Alepii właśnie gwarantują oryginalność.






cena: 99.90 zł bez rabatu
idealny pomysł na prezent

Perfum możecie  zobaczyć   
i kupić TUTAJ  jeżeli 
w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM!!!

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Powąchałabym bardzo chętnie. Ale samo opakowanie jest szczytem kiczu. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny - bardzo mi się podoba - pomyślę może kupię mojej mamie na imieniny, ona lubi takie klimaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go w sklepie i się nad nim zastanawiałam, bardzo jestem ciekawa tego zapachu, ale to opakowanie kojarzy mi się z darami od 3 Króli dla Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi ogromnie, jednak w moim ulubionym sklepie próbki sa niedostępne- boje sie zamawiać w ciemno, a wiadomo jak jest z zapachami orientu....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!