ZAO MAKE-UP ORGANIC Jedwabisty Podkład Mineralny w pudrze neutralny

By | grudnia 03, 2012 12 komentarze
Dziś o moim cudownym odkryciu - oczywiście po części z ciekawości. Akurat skończył mi się podkład zarówno w płynie Argile Provence, jak i w pudrze Rhea. Ale skoro w Biolanderze pojawiła się bardzo kusząca nowość to jak tu się nie oprzeć. 
Nad wyborem odcienia nie zastanawiałam się zbyt długo co do mnie nie jest zupełnie podobne.


ja zdecydowałam się na numer 504

Te małe srebrne kółeczka (jak łepki od szpilek) widoczne na opakowaniu to magnesy, świetna sprawa. Pudełeczko zamyka się rewelacyjnie - mi wystarczyła chwila aby się do tego bardzo przyzwyczaić :)

Działanie i efekt:

Podkład został nałożony na krem nawilżający za pomocą pędzla kabuki. Puder nakłada się bardzo łatwo. Nie tworzy efektu maski a z kryciem jest według mnie dość dobrze - co widać na poniższym zdjęciu.


zdjęcie z udziałem mojej przyjaciółki - która była temu bardzo przeciwna -
i za to chciałam jej tutaj serdecznie podziękować :)

Puder wysypuję na dłoń a nie jak zalecono do pokrywki - według mnie to lepsza metoda, ale to oczywiście indywidualna sprawa. 


Nakładam puder za pomocą pędzla kabuki okrężnymi ruchami - i lekko dociskam do skóry. Wcześniej lekko otrzepuję nadmiar pudru z pędzla.

Puder ślicznie pachnie - tak pudrowo- cukierkowo, bardzo przyjemny zapach.
Kolejna zaleta to ilość - w tym pudełku jest go na prawdę bardzo dużo. Dla porównania: podkładu RHEA jest tylko 4,2 gr  a mimo to starcza na bardzo długo. To szacunkowo ten podkład powinien mi wystarczyć na około rok. Pożyjemy zobaczymy. Póki co go używam i jestem bardzo zadowolona i to bardziej niż z podkładu RHEA. 

Podkład nie wysusza skóry.


Opakowanie:
Podkład ślicznie prezentuje się na toaletce prawdziwej ekomaniaczki - opakowanie podkładu wykonany jest lakierowanego bambusa i powinien być zapakowany w bawełniany woreczek - niestety ja go nie otrzymałam w przesyłce więc nie wiem jaki jest śliczny. Podejrzewam, że wykonany jest z tej samego materiału z czego woreczek od maskary ZAO klik
Produkt jest w 100% naturalny i posiada certyfikaty:
Lista składników INCI: Mika w pudrze, Oryza sativa ( Oryza sativa ( ryż ) w proszku) *, ZEA STARCH MAYS (Zea mays (kukurydza) skrobia) *, Silica ( Krzemionka ), Zinc Stearate ( stearynian cynku ), Theobroma SEED EXTRACT ( kakao ) ekstrakt z ziaren )*, ekstrakt z nasion sezamu indicum (Sesamum indicum ( Sezam ) Olej z nasion )*, Olej z zarodków Triticum vulgare ( olej z kiełków Triticum vulgare ( PSZENICY ) )*, Adansonia digitata ( Baobab afrykański) SEED OIL ( olej z nasion )*, CALCIUM ALUMINUM Borosilicate( wapnia glinu borokrzemianowego ), PARFUM ( aromat ), Lauroilu Lizyna, Bambusa arundinacea STEM POWDER ( bambus sproszkowany )*, CI 77820 (SILVER - Srebro sproszkowane )), alfa-glukan oligosacharydów, Caprylic / Capric Triglyceride, Aqua (Water), EXTRACT paradisi (Citrus paradisi ( Grejpfrut ) FRUIT EXTRACT - ekstrakt z owoców cytrusowych ), Theobroma COCOA EXTRACT (Theobroma cacao ( Kakao ) Extract ( masło Kakaowe ) , linalol, alkohol, tokoferol, maltodekstryna, limonen. MOŻE ZAWIERAĆ + / -: CI 77891 [dwutlenek tytanu], CI 77491 [tlenki żelaza], CI 77492 [tlenki żelaza], CI 77499 [tlenki żelaza].

Mineralne podkłady w pudrze
możecie  zobaczyć  i kupić
TUTAJ
  
jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)
POLECAM!!!
KATEGORIA makijaż
DZIAŁANIE
  • ładnie kryje
  • wygodny w użyciu
  • ślicznie pachnie
  • bardzo trwały
ZAPACH cukrowo-pudrowy
CENA 96,00 zł (bez rabatu) 15 g
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. opakowanie ma cudowne, świetne :) tak samo jak i z działaniem, świetnie zakrywa to co ma zakryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. wow, efekt powalający. Szkoda, że Zao takie drogie..
    obserwuję i zapraszam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! bardzo podoba mi się Twój blog i nominowałam Cię do Liebster Blog Award - zapraszam! http://salonypieknosci.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień dla Siebie wybrałaś :)
    Podoba mi się bardzo opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,mam postanowienie,że zacznę używać podkładów mineralnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład mineralny i to w takim pięknym opakowaniu! Z pewnością skuszę się na niego, kiedy skończy mi się podkład EDM! Myślę, że stosunek ceny do wydajności jest odpowiedni, taka cena za cały rok malowania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała tylko ta cena - jak się skusze to dam znać jaki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! :)
    Opakowanie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym ale boje się że nie trafię z kolorem, bo próbek chyba nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!