ZAO organiczne kosmetyki do makijażju

By | poniedziałek, października 22, 2012 8 komentarze
Biegnę podzielić się z Wami najnowszą informacją -  w ciągu najbliższych dni w sklepie Biolander będą do nabycia wspaniałe kosmetyki do makijażu ZAO








wymienne wkłady



Można łatwo wymienić zużyty produkt na nowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z opłatą za opakowania, wystarczy kupić nowy wkład.




Produkty ZAO są na bazie w 100% naturalnych i Bio składników aktywnych.
Szczegóły możecie poczytać sobie na stronie klik
Ja oczywiście już ostrzę zęby na te cudeńka i jak będę je miała zaraz się tym pochwale na moim blogu.

Produkty te są dostępne również z wykorzystaniem kodu rabatowego: kp-1231
  
Tez jesteście zauroczone tymi cudeńkami - samo patrzenie na te drewniane opakowania już wywołuje uśmiech na mojej twarzy - nie mogę się ich doczekać.



Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Piękną masz tę kolekcję Zao. Jesteś wielką szczęściarą, że do Ciebie trafiły zanim są dostęne w sprzedaży. Bardzo ładna aranżacja zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale co Ty - ja ich jeszcze nie mam - tylko z niecierpliwością na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och szkoda. Podpisane przez Ciebie zdjęcie zasugerowało mi , że masz te wszystkie kosmetyki.

      Usuń
  3. Piękna prezentacja Kochana :) Ja też już nie mogę się doczekać na te cudeńka, musimy ogłosić " całemu światu " o tych pięknościach, zachwycająca marka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne opakowania! Świetny pomysł z tymi wymiennymi wkładami! Najbardziej jestem ciekawa tego organicznego tuszu. Szukam dobrego tuszu, o porządnym składzie, nadającego się do wrażliwych oczu i bez składników zwierzęcych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz będzie na pewno pierwszym z kosmetyków który wypróbuję :)

      Usuń
  5. jestem bardzo zaciekawiona tymi produktami!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!