Organiczny szampon wzmacniający z wyciągiem z chininy przeciw wypadaniu włosów

By | poniedziałek, października 22, 2012 5 komentarze

O włosy warto dbać - nawet jak wyglądają dobrze, one także potrzebują wzmocnienia i ciągłej pielęgnacji. Szczególnie w kość dostają latem - sile słońce i słona woda robią swoje.
Ważne aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia włosów np poprzez odstawienie suszarki. Wiem, że nie jest to łatwe np. gdy ktoś myje włosy przed pracą.

 
Skusiłam się na szampon wzmacniający, ponieważ bardzo zaniedbałam swoje włosy podczas wakacji. Doszło nawet do tego, że musiałam dość mocno skrócić końcówki.  Przed dłuższy czas odeszłam od balsamów, olejowania i dodatkowo zła dieta odbiły się na moich włosach dość mocno. 

Mądry Polak po szkodzie :(

W przypadku długich włosów warto na noc zwijać je w koczek – nie będą ocierać się o poduszkę i nie ulegną mechanicznemu uszkodzeniu.

Ważne jest aby podczas każdego mycia włosów dwukrotnie używaj szamponu. Pierwsze mycie jest podstawowe, drugie – właściwe. Następnie zastosować  odżywkę.  


Przed umyciem włosów należy sprawdzić, czy woda ma odpowiednią temperaturę. Powinna być letnia, wtedy nie będzie podrażniać skóry głowy. Po umyciu włosy należy także dokładnie spłukać, aby nie pozostały na nich żadne ślady szamponu lub innych produktów do pielęgnacyjnych.


Szampon w użyciu - wady i zalety

 

  • Rzadka konsystencja ale dobrze się pieni i równie dobrze spłukuje
  • Nie wymaga stosowania dodatkowych płukanek
  • Szampon pachnie ziołowo - dość delikatnie
  • Włosy kręcone lekko plącze :(
  • Odświeża włosy na długo - w przypadku moich przetłuszczających się u nasady a suchych na końcach nie muszę myć głowy codziennie - duży plus
  • włosy nabierają blasku - wyglądają na zdrowe i zadbane
  • włosy dobrze się układają 
  • idealny dla całej rodziny - myję nim włosy także mój 7-letni synek
  • nie zawiera sztucznych dodatków typu: parabeny, phenoxyethanol, silikon, 
  • jest bezalkoholowy i nie zawiera syntetycznych barwników.
  • Zauważyłam też coś jeszcze a moje spostrzeżenia potwierdzili znajomi. Szampon ten pogłębił kolor moich włosów - mimo, że nie są farbowane.

Składniki:

Jednym ze składników szamponu jest ekstrakt z kory chinowej.

Chinowiec - jest drzewem pochodzącym z Ameryki Południowej. Wyciąg z jego kory zawiera chininę, która posiada silne właściwości wzmacniające - pobudza mikrokążenie, dzięki czemu cebulki włosa lepiej przyswajają i wchłaniają substancje odżywcze. 
Sprzyjając mikrokrążeniu w cebulkach włosów, wyciąg z chininy optymalizuje wymianę w brodawkach skórnych, tym samym przyczyniając się do stymulacji wzrostu włosów.

Zewnętrzne wcierki z tego składnika stosowane były w łysieniu już  dawniej i zwane „wodą chinową”. 

Woda z kwiatów lawendy -spowalnia procesy wypadania włosów a także odświeża włosy, kontroluje produkcję łoju, pobudza krążenie. Wykazuje działanie bakteriobójcze.

Ekstrakt z bukszpanu - bukszpan, był już dobrze znane od czasów starożytnych. Lecznicze właściwości tej rośliny zostały uznane od XII wieku przez św Hildegarde. Jego liście wykorzystywane są do walki z wypadaniem włosów.

Wyciąg z krwawnika pospolitego - działa przeciwzapalne, przeciwalergiczne i przeciwbakteryjnie, łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry oraz zapobiega wypadaniu włosów.

Olejek eteryczny z cytryny – łagodzi i spowalnia proces przetłuszczania się skóry głowy; posiada działanie przeciw utleniające, antyseptyczne i antybakteryjne 


Olejek eteryczny z szałwii - zapobiega wypadaniu włosów i łysieniu. Wzmacnia włosy i usuwa łupież. 


Organiczny szampon
do włosów
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA pielęgnacja włosów
DZIAŁANIE
  • nadaje włosom blasku
  • nadaje miękkości
  • włosy dobrze się układają
ZAPACH ziołowy
CENA 38,00 zł (bez rabatu) 250 ml

Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Pogłębienie koloru brzmi obiecująco:) Niestety, mam kręcone włosy i wolę unikać splątania... Też śpię w luźnym koczku. Jeśli nie wychodzę z domu, również korzystam z tego upięcia;) To sama wygoda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi wypadają włosy. Może to nie jest zastraszająca ilość, ale jednak... Włosy miałam zawsze długie, na noc ich nie zaplatam, ale gdy wychodzę z domu - tak. Dla mnie dobrą metodą jest ich nie mycie - robię to co dwa, a jeśli się da to odstępy w myciu są dłuższe (mam przetłuszczające się, oczywiście). Może to zabrzmi dziwnie, ale staram się swoje pióra nie za częst czesać, zdarza się, że robię to tylko po umyciu celem rozplątania. Po umyciu ostatnie płukanie robię zimną wodą. Pozdrooo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czeszę moje tylko po umyciu - inaczej się nie da. Mam mocno kręcone włosy i szczotka przy nich wysiada :) - pozdrawiam

      Usuń
  3. Od roku staram sie coraz lepiej pielegnowac swoje wlosy, choc nie jest to jeszcze w 100 procentach naturalna pielegnacja. Pewnie nigdy tez taka nie bedzie ze wzgledu na stylizacje, ktorej moje cienkie wlosy potrzebuja nawet wtedy, gdy sa krotkie. Bardzo zaciekawil mnie ten szampon, obecnie uzywam khadi z bhringrajem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chinina kojarzy mi się z filmem "w pustyni i w puszczy", gdy Nel dopadła choroba ;) co do włosów, ciekawe informacje o tym jak można zapobiegać ich wypadaniu można znaleźć również na stronie lysyproblem.pl, artykuły głównie dla mężczyzn, ale Panie też znajdą coś ciekawego dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!