DOUCE NATURE Żel do kąpieli z Aloe Vera i Kwiatów Pomarańczy

By | października 03, 2012 1 komentarz
Nic tak mnie nie relaksuje jak kąpiel w wannie pełnej gorącej wody z dodatkiem wspaniałego płynu, który wytwarza sporo piany. W przypadku braku płynu używam pachnących olejków, jednak pianki nic nie zastąpi :)
Na ten płyn skusiłam się ze względu na wielką butlę - tzn. na pojemność no i oczywiście na naturalny skład.




I tak jak się spodziewałam płyn pieni się wspaniale. Nie trzeba wlewać pół butelki aby uzyskać pełną wannę piany. Tak na oko to na wannę wlewam około 20 ml czyli taki mały kieliszek. Efekt jest dla mnie wspaniały.



Co do zapachu

Płyn pięknie pachnie cytrusami i to co mnie zaskoczyło w nim najbardziej to to, że zapach ten pozostaje na skórze dość długo. Sama go oczywiście po wyjściu z wanny nie czułam, ale gdy zeszłam do mojego męża od razu mnie spytał czym pachnę. Pomyślałam, że może coś nie tak i spytałam o co chodzi. A on mi na to, że ślicznie pachnę - a to dla mnie najlepszy komplement i sygnał, że płyn jest wspaniały i że warto pomyśleć o kolejnej wielkiej butli :)
Płyn ten swój zapach zawdzięcza olejkowi eterycznemu Bio z Trawy Cytrynowej -Lemongrass.






O składnikach

Płyn ten zawiera m.in: Aloe Vera Bio (aloes) który działa odżywczo w sposób kompleksowy, dostarczając skórze witamin, mikro- i makroelementów oraz aminokwasów w ich naturalnej postaci. Jest naturalnym nawilżaczem skóry, a jednocześnie działa stymulująco na jej własny system nawadniający. 

Woda z kwiatów pomarańczy bio ma właściwości regenerujące, bakteriobójcze, ściągające oraz przeciwzapalne, poprawia ukrwienie skóry. Ma przyjemny, odświeżający zapach.


Płyn ten w składzie ma zupełną nowość - mianowicie    


nie martwcie się mi ta nazwa na początku też nic nie mówiła :D

Quinoasol ® to wyjątkowa formuła opracowana i  opatentowana przez Douce Nature  to kompleks roślinny na bazie extraktów roślinnych bio z Komosy ryżowej, rozmarynu, czerwonego wina i rooibos. Jest  bogaty w oligoelementy, aminokwasy i antyoksydanty
Quinoasol ® chroni i regeneruje włosy i skórę, pomaga utrzymać zdrową skórę i nawilża górne warstwy naskórka.

Płyn ten jest mega wydajny i na prawdę polecam z czystym sumieniem. WARTO!



Płyn do kąpieli możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ

 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231 zyskacie aż 5% rabatu :) 

POLECAM!!!


KATEGORIA płyn do kąpieli
DZIAŁANIE nawilżające
odświeżające
relaksujące
ZAPACH cytrusowy
CENA 59 zł (bez rabatu) za 1 litr !!!






Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!