ALEPIA mydło z olejkiem arganowym

By | wtorek, października 16, 2012 8 komentarze
Mydła Alepia nie ukrywam są najbardziej ulubionymi przeze mnie mydełkami - dlatego tak chętnie je używam i z wielką ochotą próbuję każdej nowości. Mydło o którym dziś napiszę skusiło mnie olejem arganowym, który jest jednym ze składników.


Mydło jak to mydło ma myć - każdy to powie, ale ja od mydeł oczekuje czegoś więcej:
nawilżenia
codziennej pielęgnacji i dbałości o skórę
delikatność - tzn., że mogę go stosować także do twarzy a nawet do higieny intymnej
Mydło to oprócz właściwości nawilżających zaskoczyło mnie czymś jeszcze .....
Uwielbiam gotować  - głównie konkrety, rzadziej słodkości  - dlatego często stosuję cebulę i czosnek. Jednak do pokrojenia jednej cebuli czy czosnku nie używam "pomocników kuchennych" tylko sama siekam. A ciąg dalszy to już chyba każdy zna. Nieprzyjemny  zapach na dłoniach potrafi utrzymywać się bardzo długo.
Jednak odkryłam (ale to brzmi :)) że mydło Alepi usuwa nieprzyjemny zapach z dłoni po cebuli i czosnku. 
To coś wspaniałego i sprawia, że jeszcze bardziej kocham to mydełko :)



Zapach ....
Alepia kojarzy się z jednym (przynajmniej mojemu mężowi) z dość ostrym i długo utrzymującym się zapachem. Osobiście bardzo lubię tą woń, ale z uwagi na wrażliwe :) nozdrza mojego męża staram się nie używać tradycyjnej Alepii. Jeszcze doszło by do rozpadu pożycia małżeńskiego z powodu mydło - hahahahahha. 
Ale poważnie...
Mydło z olejem arganowym - ma bardzo subtelny i delikatny zapach. Nie jestem dobra w opisywaniu zapachu, ale jeżeli ktoś w Was miał tradycyjną Alepię - to wie, że po jakimś czasie zapach ten wietrzeje i  jest ledwo wyczuwalny - i właśnie tak pachnie to mydło słabo wyczuwalną tradycyjną Alepią.

Mydło pieni się znakomicie i jest bardzo wydajne, ale mogę tutaj nie być obiektywna, gdyż mydło to po prostu ukrywam przed resztą rodziny i używam go tylko JA !!!!!!
Zwyczajnie mi go szkoda, jakbym go zostawiła w łazience na samym wierzchu to zaraz wszyscy używali by go do rąk i tak skończyłoby się w ciągu miesiąca - a tak jest tylko MOJE !!!!


Składniki:
Nie zawiera sztucznych zapachów, barwników, konserwantów.



Mydełko
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające
idealne dla alergików i małych dzieci
ZAPACH bardzo delikatny
CENA 29,00 zł (bez rabatu) 125 g









Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Ja obecnie stosuje mydełko Savon Noir. Uwielbiam je za dogłębne oczyszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mydełek mnie nie ciągnie ostatnio,bo zazwyczaj przesuszają,ale zaciekawiło mnie to mydełko:-)Też często kroję cebulę i czosnek:Dpozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą właściwość "cebulową" odkryłam zupełnie przez przypadek :)

      Usuń
  3. ach te mydełka, są niesamowicie wydajne a tyle przecież ich jeszcze przede mną do odkrycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, cała masa - przede mną też :)

      Usuń
  4. Miałam je i było świetne. W ogóle bardzo lubię tę serię!
    Właściwie każdy zakup z Alepii okazywał się dla mnie udany. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Alepia nigdy nie zawiodła - dlatego te produkty mogę polecać w ciemno każdemu :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!