So sweet blog award...

By | września 21, 2012 4 komentarze

Witam Was serdecznie i biegnę pochwalić się super wyróżnieniem - Mania Bania z blogu http://naturalniepienkna.blogspot.com/ 
przypięła mi etykietkę So Sweet Blog Award, za którą baaaaaardzo pięknie dziękuję:)


Ja z kolei do tej słociutkiej nagrody nominuję blogi, które bardzo lubię i chętnie czytam, ale niestety z braku czasu rzadko komentuję :(
***


***
Moje zdjęcie



***
Moje zdjęcie 


***
Moje zdjęcie
***

***



 Jesteście cudowne!!!
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Kochana,ja też cierpię na brak czasu,komentować chcę,ale czasem nie mam sił,u siebie też chcę odpisywać,ale moja choroba kręgosłupa czasem mi to uniemożliwia:-(bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie,czuję się bardzo doceniona:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Kochana za słodkie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję, to BARDZO miłe! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś przeze mnie wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!