DOUCE NATURE Balsam do włosów Bio-Karite-Jojoba

By | września 26, 2012 4 komentarze
Do zakupu tego balsamu a w zasadzie odżywki zmusiły mnie moje przesuszone końcówki. Nie zawsze mam czas i ochotę na olejowanie włosów lub nakładanie na włosy super masek, ale za to strasznie absorbujących. Dlatego postanowiłam spróbować właśnie tego balsamu.




Moje końcówki włosów były baaaaaardzo suche, w dotyku nawet "szeleściły", jak liście :( 
Balsam wtarłam w mokre włosy - tzn. na same końcówki - u mnie to było ok 15 cm - i tak go trzymałam może 5 minut - dłużej na pewno nie. Potem normalnie spłukałam głowę letnia wodą (bez octu) i gotowe. Oczywiście byłam tak padnięta, że poszłam spać w mokrych włosach. Rano jednak zobaczyłam śliczny skręt i jedwabiste w dotyku końcówki.

Co do łatwiejszego rozczesywania
W przypadku tej odżywki to trudno mi powiedzieć gdyż nakładam ją tylko na końcówki a nie na całą długość włosów - więc problemy z rozczesaniem miałam nadal :(

Balsam jest dość lekki o niezbyt fajnym jak dla mnie zapachu - lekarstwo z dziwną nutą cytryny, beee - nie fajny :( na szczęście po spłukaniu zapachu nie czułam w ogóle :)


SKŁADNIKI
Oczywiście skład balsamu jest po prostu NATURALNY - i  nie zawiera:
  • PEG,
  • EDTA,
  • Parabenów,
  • Syntetycznych barwników.
  • Perfumowany biologicznymi olejkami eterycznymi - CIEKAWE JAKIMI ? BO ZAPACH JAK WSPOMNIAŁAM BARDZO KIEPSKI

Aktywne składniki to:

  • Masło Karite Bio, 
źródło: google
Masło karite w swoim składzie zawiera kwasy tłuszczowe (stearynowy, linolenowy, oleinowy, palmitynowy) oraz witaminy A, D, E i F, a także lateks.
Masło karite jest dość twarda masa, która staje się płynna pod wpływem temperatury ciała. Zmiękcza owłosioną skórę głowy i zapobiega tworzeniu się łupieżu. Masło zmniejsza świąd i natłuszczające w przypadkach alergii, łuszczycy i dermatoz





  • Olej Jojoba Bio, 
Olejek jojoba wykazuje bardzo wysoką zgodność ze skórą, dzięki temu z łatwością przenika przez naskórek i łuskę włosa, głęboko nawilżając i odżywiając.
Olejek jojoba nawilży, zmiękczy i odżywi i wygładzi słabe i zniszczone włosy. Zabieg można powtarzać raz w tygodniu.
Olej jojoba reguluje (hamuje) wydzielane sebum. Przyśpiesza regenerację komórek skóry łagodzi stany zapalne. Przy łupieżu, egzemach i łuszczycy działa nawilżająco i kojąco.

  • Komosa Ryżowa Bio - Ziarna komosy w preparatach kosmetycznych hamują procesy starzenia się skóry, poprawiają jej elastyczność, miękkość, ukrwienie,  a także zmniejszają wrażliwość na promieniowanie UV.


źródło:zdrowie.senior.pl

Maseczka dla cery suchej z wykorzystaniem ziaren komosy

Dwie łyżki nasion komosy gotować na gęsto ze szklanką wody. Jedną łyżeczkę kwiatu rumianku i kwiatu lipy rozkruszyć a następnie zalać kilkoma kroplami gorącej wody. Zmieszać komosę z ciepłymi ziołami i nakładać na twarz. Po 20 min. zmyć ciepłą wodą.
 


  • wyciąg z Skrzypu Polnego Bio,
źródło: kwiatypolski.ovh.org

Skrzyp Polny - Zawiera cenne flawonoidy, saponiny, związki mineralne, kwasy organiczne, sterole roślinne a przed wszystkim rozpuszczalną i łatwo wchłanianą krzemionkę. To właśnie krzem czyni ze skrzypu polnego zioło o wyjątkowych właściwościach leczniczych. Od niedawna został także mianowany prawdziwym "pierwiastkiem urody". Krzem obecny jest niemal w każdej tkance naszego organizmu sprawując kontrolę nad pracą i rozwojem komórek.
W lecznictwie ludowym ziele skrzypu (surowiec leczniczy tej rośliny) było stosowane wewnętrznie i zewnętrznie jako środek przeciw wypadaniu włosów

Mieszanka przeciw wypadaniu włosów: 
zmieszać równie ilości ziela skrzypu, korzenia łopianu, ziela nawłoci, ziel fiołka trójbarwnego i liści brzozy. Zalać 2 łyżki ziół 600 ml ciepłej wody i pozostawić na 1 godzinę do spęcznienia. Ogrzać powoli do wrzenia. Odstawić na 15 minut i przecedzić. Pić 2/3 szklanki 3 razy dziennie między posiłkami. Jednocześnie przyjmować 3 razy dziennie po jednej kapsułce witaminy A+E.   
źródło: http://edumed.com.pl



  • gliceryna roślinna, ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża przesuszoną skórę ze skłonnościami do pierzchnięcia, nadmiernie wysuszoną.
  • aromatyczne kompozycje z olejkami eterycznymi: 100% czyste i naturalne niaoli, palmarosa i pomarańcza.



 Quinoasol ® to wyjątkowa formuła opracowana i  opatentowana przez Douce Nature  to kompleks roślinny na bazie extraktów roślinnych bio z Komosy ryżowej, rozmarynu, czerwonego wina i rooibos. Jest  bogaty w oligoelementy, aminokwasy i antyoksydanty
Quinoasol ® chroni i regeneruje włosy i skórę, pomaga utrzymać zdrową skórę i nawilża górne warstwy naskórka.



Balsam do włosów
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA odżywki do włosów
DZIAŁANIE nawilżające i wygładzające
ZAPACH :( apteczny, cytryna z lekarstwem
CENA 34,00 zł (bez rabatu) 200 ml








Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. a warto spróbować - u mnie się sprawdziła

      Usuń
  2. Z pewnością ten balsam jest wart uwagi. Jednej rzeczy jednak pojąć nie mogę. Piszesz, że miałaś bardzo suche końcówki włosów. Jak można do czegoś takiego doprowadzić? Czy to po tych naturalnych szamponach tak je przesuszyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOżna , można :) mó syn właśnie poszedł do 1 klasy - ustalenie wszystkiego , zajęcia dodatkowe - spowodowały ,że zapuściłam nie tylko włosy, ale i całe ciało. Cały mój wolny czas skierowany był na niego - co nawet odbiło się na blogu. często też nocowałam poza domem i myjąc się niestety szamponami nienaturalnymi. Chociaż o szampony tak nie chodzi jak o to, że nie nakładałam żadnych odżywek, ani maseczek. Czasami tak już jest jak chce się trzymać sto srok za jeden ogon. Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!