Alepia Odżywka do włosów Alep

By | sierpnia 23, 2012 3 komentarze
ALEPIA Odżywka do włosów Alep z Aleppo

Nigdy wcześniej nie miałam okazji wypróbować jej wcześniej, bo albo jej nie było a jak była w ofercie to się zagapiłam i znowu jej nie było. Nic dziwnego, że odżywka tak szybko znika ze sklepu - jest warta każdej ceny i jest niezastąpiona w pielęgnacji moich włosów. 



Zaraz po otwarciu butelki poczułam przepiękny lawendowy zapach - który jest połączony z nutą słodyczy. Oczywiście zapach to rzecz względna, ale dla mnie jest on niebiański :)

Odżywka była bardzo gęsta (co widać na zdjęciu poniżej) i z łatwością rozprowadzała się na mokrych włosach.

NIESTETY  !!!
kolejny zakup bardzo mocno mnie rozczarował :(
Konsystencja jest już płynna i niestety działanie odżywki jest także inne - nie ułatwia już rozczesywania, nie nawilża :(

Ogromna szkoda - gdyż była to odżywka numer 1



Odżywkę nakładam na mokre i umyte włosy. Zawijam głowę ręcznikiem i tak sobie chodzę po domu kilka lub jak zapomnę kilkanaście minut. Potem spłukuje włosy bardzo dokładnie ciepłą wodą a na koniec mieszanką wody z octem. Wówczas moje włosy nie są przeciążone.

Co mnie bardzo zaskoczyło?
Z natury mam, jak wiecie, długie kręcone włosy, których rozczesanie to nie lada wyczyn - włosy się plączą i nie rzadko przez to zostają wyrywane :( 
Po użyciu tej odżywki szczotka "weszła" w moje włosy normalnie jak w masło. Lekko i bez oporów - byłam zupełnie zszokowana, bo to pierwsze uczucie w moim życiu. Zupełnie jakbym czesała nie moje włosy. Bardzo, ale to bardzo mi się to spodobało. 

Po wysuszeniu włosów (nie używam suszarki) włosy są jedwabiście gładkie, miękkie, dobrze się układają  i cudnie lśnią. Włosy nie są obciążone. 

Składniki:
woda jaśminowa - właściwości przeciwłupieżowe oraz zmiękczająco - nawilżające 

woda lawendowa -  pielęgnuje włosy, pozostawiając je miękkie i lśniące

ekstrakt z rozmarynu - rozmaryn pobudza włosy do wzrostu, zmniejsza przetłuszczanie się włosów i jest przeciwłupieżowy

oliwa z oliwek- odżywia i wzmacnia włosy, dodaje blasku


Odżywka nie zawiera oczywiście żadnych chemicznych dodatków jak:
  1. SLS-y, 
  2. parabeny, 
  3. formaldehydów, 
  4. ftalanów, 
  5. PEG i EDTA
  6. i innych nieprzyjaznych składników





Odżywkę do włosów
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ  
Niestety kolejny zakup mocno mnie zawiódł i 
NIE POLECAM!!!


KATEGORIA pielęgnacja włosów
DZIAŁANIE odżywiające, ułatwiające rozczesywanie
dodaje blasku
ZAPACH I SMAK przecudny zapach z nutą lawendy
CENA 45 zł  250ml


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!