Najskuteczniejszy Dezodorant Ałunowy w sprayu ALUNA Róża i Aloe Vera Bio

By | sierpnia 20, 2012 4 komentarze
Witam serdecznie po moim 2 tygodniowym lenistwie. Lenistwo sięgało zenitu - zapomniałam o e-mailach, pracy, komputerze. Bardzo było mi to potrzebne. Przez ten czas używałam nowych kosmetyków o których będę Wam systematycznie pisać. 


Ostatnim moim odkryciem jest dezodorant ałunowy - zupełnie inny od tego którego używałam do tej pory z którego byłam też bardzo zadowolona - zobacz 
Dezodorant ALUNA ten jest w 100% sprawdzony i przetestowany - dlaczego? ponieważ mój mąż kupił mi w prezencie śliczny rower, na którym wspólnie przemierzaliśmy nawet 35 km dziennie. 

mój śliczny rowerek :)
Do tego ja kupiłam zestaw do badmintona w którego też graliśmy ostro oraz solidne wiosłowaliśmy na kajakach :)
Po tych sportowych wyczynach, dezodorant zdał egzamin na 6+ 
Zero przykrych niespodzianek, przepoconych T-shirtów itp. Jak nigdy czułam się pewna!


Dezodorant jest łatwy w aplikacji dzięki atomizerowi. Jest wygodny i poręczny. Zapach jest bardzo subtelny po chwili praktycznie nie wyczuwalny przez co nie "kłóci" się z moja wodą toaletową.
Zauważyłam też, że znacznie ogranicza wydzielanie potu. Skóra po użyciu tego dezodorantu w dotyku jest bardzo tępa - nie umiem tego wytłumaczyć. Co ważne dezodorant ałunowy nie brudzi ubrań i jest w 100% naturalny a przez to bezpieczny dla zdrowia.
Jego działanie i skuteczność bardzo mnie zaskoczyło - nie ma potrzeby poprawiać aplikacji w ciągu dnia. W moim przypadku wystarczy po porannym prysznicu użyć dezodorantu ALUNA, aby czuć się świeżo przez cały dzień. Jak dla mnie REWELACJA!!!

wygodny atomizer sprawia, że używanie tego dezodorantu jest przyjemnością

Skład tego dezodorantu jest również bardzo przyjazny: prosty i naturalny - a o to przecież chodzi.

O ałunie pisałam już nie raz, ale przypomnę tylko, że:ałun zmniejsza pory, wzmacnia skórę, co jest korzystne dla osób które nadmiernie się pocą, 
 posiada działanie przeciwbakteryjne, powstrzymuje mnożenie się bakterii skórnych odpowiedzialnych za nieprzyjemny zapach ciała,
jest hipoalergiczny i skuteczny od pierwszej aplikacji, a jego działanie utrzymuje się przez 24 godziny,
• przyspiesza gojenie się ran,
• łagodzi ból po ugryzieniu owadów,

Ałun jest produktem używanym od czasów starożytnych, posiada właściwości hipoalergiczne, przeciwpotne, neutralizuje nieprzyjemny zapach potu, nie barwi, po zastosowaniu zostawia na skórze niewidzialną  warstwę soli mineralnych hamujących rozwój bakterii, odpowiedzialnych za nieprzyjemny zapach. Może być stosowany nawet na bardzo wrażliwą skórę, a jego czas działania i użytkowania jest dłuższy niż zwykłych dezodorantów.


Dezodorant ten występuje też w wersji Mięta i Aloe Vera oraz Szałwia i Aloe Vera. Szczerze powiem, że nie miałam okazji używać dezodorantu w tych wersjach, ale sądzę, że w działaniu są równie skuteczne co "mój" różany.
oryginalne zdjęcie pochodzi ze strony Biolander



Dezodoranty ałunowe
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA dezodoranty
DZIAŁANIE ochronne
ZAPACH bardzo delikatny
CENA 36 zł (bez rabatu) 300g










Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. od jakiegoś czasu przymierzam sie do zakupu jakiegos alunowego sparyu,,, moze ten kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście mam ałun w krysztale i potwierdzam, skóra jest "tępa" w dotyku po użyciu. Ale to kompletnie nie przeszkadza. Chyba, że chcemy się tam miziać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dezodorant naturalny łagodny w sprayu HB, u mnie ograniczył pocenie i wyeliminował kiepskie zapachy - u mnie w zasadzie nie pozostało po tym już nic. Najważniejsze, że zmiany przyszły trwale - pot z czasem coraz bardziej się ograniczał, a właśnie takiej zmiany oczekiwałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!