Wakacyjne lenistwo z Feniqia

By | lipca 09, 2012 2 komentarze
Witam po przerwie. Niestety wszystko co dobro szybko się kończy. Nie było mnie na blogu ponieważ leniuchowałam na wakacjach w Zakopanem. Pogodę miałam wymarzoną a widoki jak zwykle wspaniałe. Oczywiście lenistwu nie było końca, ale skoro błogie leniuchowanie to nie mogło zabraknąć mydła FENIQIA - "7 Grzechów głównych Lenistwo"

Moje mydełko "weszło" ze mną na sama Gubałówkę :)

Do wyboru tego mydełka skusiła mnie sama marka, której produkty miałam zaszczyt używać. Ręcznie wykonane, orientalne mydełka to prawdziwa bajka :) luksus na który nie zawsze sobie pozwalam. 
Mydła Feniqii to: 
najwyższej jakości oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, 
miód pozyskiwany z własnych pasiek, 
bez parabenów, substancji koloryzujących i innych chemicznych substancji szkodliwych dla zdrowia, tradycyjna receptura,
ręczne wykonanie,
naturalne, aromatyczne olejki eteryczne, 
naturalny proces dojrzewania mydeł, suszenie na słońcu - to jest to co TYGRYSKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ :)

Uwielbiam mydła Feniqia jednak nie ma co ukrywać te mydła to prawdziwy luksus na który pozwalam sobie w wyjątkowych sytuacjach. Cena tych kuleczek jest obłędna, ale warto spróbować :)
Przede wszystkim za działanie i przecudne zapachy. 


Oczywiście moje "gapiostwo" jest większe niż myślałam - niestety :(
Nie wiem dlaczego sądziłam, że to na czym stoi mydlana kula to mydelniczka :( okazało się, że i owszem, ale inna, bo jest wykonana również z mydła :)

A teraz o działaniu:
Mydło jest jak widać w kształcie kuli, jest ona dość spora. W dotyku tłuściutka. Pięknie pachnąca i  jest tak apetyczna, że ma się ochotę ją schrupać :)
Kuleczka ładnie mieści się w dłoni i bardzo o dobrze się pieni. Podczas mycia mam wrażenie, jakbym mydła dłonie jakimś balsamem - wytworzona pianka jest mega nawilżająca.

Po umyciu moich ciągle przesuszonych dłoni - zauważyłam natychmiastowe nawilżenie.
Zapach jest bardzo sympatyczny i charakterystyczny. Jednak trudno opisać: nie jest to zapach róży ani wanilii  - lecz subtelne połączenie tych aromatów. Według mnie kulka pachnie zdecydowanie mocniej niż "mydelniczka"
Po umyciu ciało pięknie pachnie i  zapach jest dość długo wyczuwalny - nie jest nachalny tylko wyczuwalny przy bardzo bliskim kontakcie.
Mydełko polecam każdemu, kto chce poczuć luksus na swojej skórze. Nie przez przypadek użyłam słowa luksus, ponieważ cena mydełka jest wysoka. Jednak są takie okazje gdzie możemy sobie sprawić taki prezent - prawda?
Kocham Feniqia!!!

Dwa mydełka w jednym :)
Z uwagi, że mydelniczka wykonana jest z mydła najlepiej zacząć używać kuli a potem mydelniczki. Według mnie jest to bardziej praktyczne :)

SKŁADNIKI
Czytając skład mydełka aż trudno uwierzyć, że zawiera tyle wspaniałości. Są wśród nich m.in:
  • olej ze słodkich migdałów
  • miód
  • oliwa z oliwek
  • olej kokosowy, który ma właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybicze i antyspetyczne przez co jest idealny do pielęgnacji cery trądzikowej i łojotokowej. 
  • esencja z róży damasceńskiej dla cery suchej, naczynkowej, dojrzałej, wiotkiej, podrażnionej, także tłustej i trądzikowej (w tym z trądzikiem różowatym).
  • esencja z tuberoz
  • esencja waniliowa  - esencje te składają się na niesamowity urzekający zapach



Mydełko możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające,
odżywcze
ZAPACH połączenie róży, wanilii i tuberozy
CENA 69,00 zł (bez rabatu) 160g





Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Ach, uwielbiam te mydła Feniqii - to prawdziwy luksus, ale używanie ich wiąże się z ogromną przyjemnością, i bardzo uzależniają!!!
    Cudowne, jeszcze Lenistwa nie używałam :-)
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie lenistwo to zdecydowanie nie grzech! Zdjęcia super i mydełko szalenie kuszące, bardzo mi się ten patent z dwoma mydełkami w jednym podoba. Zazdroszczę wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!