Organiczny Płyn do mycia naczyń

By | środa, lipca 18, 2012 6 komentarze
Jestem bardzo szczęśliwa, że mam w domu zmywarkę, jednak są taki chwile, że trzeba umyć coś ręcznie - bo po prostu do zmywarki się nie nadaje. Dłonie nie mam jakiś super ekstra, ale w kontakcie z chemicznym płynem momentalnie stają się szorstkie i suche. Dlatego z miłą chęcią sięgnęłam po dość tani, jak na organiczny płyn do naczyń. 

 Najważniejsze, że płyn został opracowany tak aby wykluczyć reakcje alergiczne. Jest bardzo wydajny, ale przyznaje się, że nie używam go codziennie. Jednak kupiłam go mojej mamie, która niestety nie ma zmywarki i z tego co zaobserwowałyśmy w tym czasie zużyłaby już 3 butelki taniego płynu (mama używała płynu z Biedronki).

Płyn świetnie radzi sobie z tłuszczem - usuwa go znakomicie. Naczynia lśnią !!!

Zapraszam do obejrzenia mojego filmiku o tym płynie :)









Płyn nie zawiera:
 siarczanu etoksylowanego, eteru laurylosiarczanu, fosforanu, enzymu, EDTA, TAED czy NTA.

Certyfikat: Nature et Progrès.

Nie był testowany na zwierzętach.

Nie zawiera żadnych sztucznych barwników lub składników przemysłu petrochemicznego.


Organiczny płyn do naczyń
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA dom
DZIAŁANIE płyn do naczyń
ZAPACH cytrusowy
CENA 15,80 zł (bez rabatu) 500 ml








Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje zdjęcia, potrafią zachęcić do przeczytania wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytasz mi w myslach;) niedawno zastanawialam sie nad zastapieniem zwyklego plynu takim eko. Balam sie ze bedzie bardzo drogi ale nie jest zle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że trafiłam :)

      Usuń
  3. hmm ciekawy, ale u mnie dyskwalifikuje go zapach, cytrusy po prostu mnie uczulają, pozostaje więc wierna ludwikowi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam – Dziś powstałą lista blogów o tematyce naturalnej – Pozwoliłam sobie dodać twojego bloga do listy – Jeśli chcesz możesz umieścić na blogu baner będzie mi miło :D AA adres listy to http://polskiebloginaturalne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!