Organiczne, super nawilżające mleczko do ciała Karite Bio

By | lipca 18, 2012 5 komentarze
O moim ukochanym mleczku pisałam już kiedyś na blogu. Miałam wtedy wersje mini  - zobacz tutaj , która tylko zaostrzyła apetyt na większy kaliber.
Nie będę się więc powtarzać co do jego składu, ale z miłą chęcią pochwalę się i przedstawię mojego największego przyjaciela po raz drugi - w większym wydaniu.

Wersja " full wypas"  jest nie tylko większa, ale bardziej wygodna - ponieważ posiada ukochaną przeze mnie pompkę :)



Mleczko wchłania się bardzo szybko:


ZALETY:
  • cudny zapach
  • błyskawicznie się wchłania, przez co może być stosowany także rano, przed wyjściem z domu. Nie ma problemu z uciążliwym czekaniem, aż kosmetyk się wchłonie
  • nawilża na bardzo długo
  • bardzo delikatne - może być używane nawet przez dzieci. Ja osobiście nakładam go nawet na twarz.
  • nie uczula
  • zawiera naturalne składniki o których już pisałam tutaj
  • wygodna pompka
  • ekonomiczna butelka
   Wad według mnie nie posiada to mleczko w ogóle :)

Mój faworyt jeżeli chodzi o mleczka do ciała !!!


Mleczko
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA pielęgnacja ciała
DZIAŁANIE nawilżające
ZAPACH cudny
CENA 49,00 zł (bez rabatu) 500 ml !!!


Mleczko dostępne jest jeszcze w mniejszym wydaniu tutaj





Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, szkoda, że trochę drogie :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena tak tylko wygląda groźnie - trzeba wziąć poprawkę, że mleczka jest aż 500 ml ! To tak jakby kupiło się 2 mleczka do ciała :)

      Usuń
  2. Fajne ;D faktycznie cena jak za 500ml nie jest aż taka zła .

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że się szybko wchłania, bo ja nie lubię czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - szczególnie rano gdy mam potem ubrać obcisłe spodnie :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!