Ekologiczny płyn do płukania jamy ustnej

By | lipca 10, 2012 5 komentarze
Długo czekałam na ten płyn, aż ponownie pojawi się on w sklepie Biolander i jak się pojawił -  tak niestety szybko zniknął. Chyba ludzie wiedzą, że jest to dobry płyn, bo rozszedł się jak świeże bułki. 






W smaku płyn jest wspaniały: miętowy, lekko słodki. Nie gryzie w język, jak przy innych płynach. Uczucie świeżości utrzymuje się na prawdę długo. Używając go wieczorem rano nie wstydzę się pocałować męża - to dość istotne :) 

Płyn dociera tam gdzie nie dojdzie szczoteczka. Używając go mam pewność, że moje zęby są idealnie wyczyszczone. 

Płyn nie podrażnia zębów i wrażliwych dziąseł.

Jest wydajny - za co duży plus - starcza naprawdę na bardzo długo

Używam go z czystą przyjemnością a nie z przykrego obowiązku.

Składniki:


Ten naturalny tonik do płukania jamy ustnej jest na bazie Ksylitolu i Sorbitolu roślinnego, znanych z zapobiegania i leczenia próchnicy.
Ekstrakt z czarnej porzeczki - idealny w stanach zapalnych jamy ustnej- działa wirusobójczo


Olejek grejpfrutowy - właściwości bakteriobójcze i bakteriostatyczne, przeciwgrzybicze, przeciwwirusowe.

Olejek z mięty polnej - działa łagodząco i odświeżająco


99.50 % składników pochodzenia naturalnego.
10,10 % wszystkich składników pochodzi z uprawy ekologicznej.
Kosmetyk Ecologiczny i Biologiczny z certyfikatem Ecocert sas BP 47 - 36200


Płyn kupiłam

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA higiena jamy ustnej
DZIAŁANIE odświeżające
ZAPACH i SMAK miętowy
CENA 44,00 zł (bez rabatu) 500ml




Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt. Nie wiedziałam, że jst ekologiczny płyn do płukania ust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzuce do koszyka przy nastepnym zamowieniu. Przekonala mnie wizja porannych pocalunkow;) a moze polecisz mi dobra naturalna paste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze według mnie są pasty: miętowa i cytrynowa - obie opisałam - zakładka - pasty do zębów.
      Obie super odświeżają oddech :)

      Usuń
  3. hm ciekawy produkt. większość płynów ekologicznych które miałam była dobra, ale z tą długotrwałą świeżościa w jamie ustnej był problem... Pewnie go za jakiś czas wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)) Chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!