I znowu Alepia - tym razem Organiczne Mydło Alep Excellence 5% Laurie Bio

By | czerwca 08, 2012 7 komentarze
Kocham Alepie i nie raz już o tym pisałam na moim blogu - ostatnio moje uczucie skupiło się jednak na lżejszej jego odmianie - tzn. excellence. Wcześniej miałam 25% dziś opowiem Wam o 5%
Mydło jak wszystkie poprzednie jest olbrzymie - ma delikatny subtelny zapach.



Mydło to używam bardzo długo - jedna kostka starcza na kilka miesięcy, ale już czeka w zapasie kolejne. To mydło zawsze muszę mieć w zapasie - inaczej czuję się nieswojo.


Po raz pierwszy mydło tak mnie  zaskoczyło - podczas otwierania pudełka w środku zobaczyłam certyfikat. 


Mydła excellence cechuje łagodny zapach i kolor mydła - który jest znacznie bielszy od starszego brata - tradycyjnego mydła Alepi 5%

różnica jest bardzo widoczna :)

Mydło bardzo dobrze się pieni i co ważnie nie wysusza mi skóry. Ja używam tego mydełka do całego ciała oraz do higieny intymnej - mówiąc dosadnie - zero świądu i pieczenia  oraz żadnych infekcji.
Piszę o tym bo nie raz miałam już "takie przygody" używając tradycyjnych mydeł. I to wcale nie tak dawno - gdy musiałam gdzieś przenocować  nie mając swoich kosmetyków - wystarczył jeden dzień i byłam załatwiona na dobre. Oczywiście nie musi tak być u każdego. Ja pisze jak to jest w moim przypadku. Moja Pani ginekolog nie poleca żadnych reklamowanych płynów do higieny intymnej tylko właśnie mydło. Nie wiem dlaczego - skoro tyle się w TV mówi o ph intymnym :(

Również bardzo dobrze sprawdza się do mycia twarzy. Czasami pozostawiam delikatną piankę na kilkanaście sekund - wówczas skóra - mam wrażenie - jest bardziej odżywiona.
Sprawdzone działanie przeciwtrądzikowe - w przypadku przykrych niespodzianek zostawiam piankę  - tylko miejscu dotkniętym zmianą, na całą noc - pryszcze szybciej znikają :)
Stosowane regularnie pomogło mojemu dorastającemu kuzynowi z wielkimi nieestetycznymi zmianami na twarzy. Oczywiście skutek nie był widoczny po pierwszym umyciu, ale po dwóch miesiącach używania mydła Alepia excellence - problem praktycznie zniknął.

Składniki mydła Alep:
Olivate sodu (Oliwa z pierwszego tłoczenia z certyfikatem biologicznym ) 95% z całości oleju - Laurynian sodu (olej z jagód Laurie z pierwszego tłoczenia z certyfikatem Biologicznym) 5% z całości oleju - Aqua (woda) - Wodorotlenek sodu (śladowa ilość sody kaustycznej niezbędna w zmydlaniu).

Mydło dzięki takim składnikom jak olej laurowy posiada właściwości zabliźniające i nawilżające, które odnawiają film hydrolipidowy. Olej laurowy znany jest też ze swoich właściwości przeciwtrądzikowych. Jednym ze składników oleju laurowego jest chlorofil, który wspomaga gojenie ran i łuszczycy. 
Olej laurowy działo oczyszczająco, ściągająco i bakteriobójczo.  

Mydło jest bardzo delikatne i idealne dla każdego rodzaju skóry - nawet dla bardzo wrażliwej skóry dziecka.

Cena mydła jest również niewygórowana - 18 zł za 200 gr wielkiego organicznego mydła to nie jest dużo.



To organiczne mydełko możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające,
oczyszczające
zabliźniające
przeciwtrądzikowe
przeciwłupieżowe
idealne dla wrażliwców i alergików
oraz małych dzieci
ZAPACH ziołowy - bardzo subtelny
CENA 18,60 zł (bez rabatu)
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Mam to mydełko tylko 40 procentowe. Dzięki niemu zakochałam się w mydłach Alep, nie potrzebuję już (i nie chcę) niczego innego do oczyszczania twarzy. Moje powoli już się kończy i teraz planuję kupić Alep z czerwoną glinką- mam nadzieję że będzie równie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z czerwoną glinką - i jednak wolę bez glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam alepię 25% oleju, super jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kosmetyki, kilka składników i cudowne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to mydło i zgadzam się, że jest super :)
    Zrobiłam wczoraj Twoją sałatkę ze szparagów, wyszła super, wszyscy się zajadali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sałatka smakowała - mówiłam, że jest pyszna :) pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuje, że mnie odwiedzasz ;)

      Usuń
  6. Od dawna zastanawiam się nad tym mydłem..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!