FENIQIA Mydło Perfumowane z rumiankiem idealne dla skóry wrażliwej oraz małych dzieci

By | czerwca 13, 2012 7 komentarze
Bardzo delikatne i subtelne mydełko - którego zapach przypomina łączkę. Mimo, że jest rumiankowe - to zapach rumianku według mnie jest raczej słabo wyczuwalny.  Mydełko jest idealne dla małych dzieci a nawet niemowląt. Kosteczka jest nie za duża, ale pieni się dość dobrze.



Gdy zamawiałam to mydełko byłam przekonana, że w kostce są kawałeczki rumianu - przynajmniej tak sugerowało zdjęcie w sklepie. W rzeczywistości kosteczka jest koloru ecru i jest czysta jak łza :))

Rumianek


Koszyczki rumianku zawierają substancje przeciwbakteryjne, przeciwzapalne, pobudzające przemianę materii w skórze.
Przemywanie twarzy wywarem z rumianku kilka razy tygodniowo powoduje, że skóra staje się zdrowsza i miękka w dotyku.
Roślina rumianku ma również właściwości wybielające skórę  i z powodzeniem zioło rumianku świetnie sprawdza się w kosmetycznych, mieszankach ziołowych z których robi się maseczki, kompresy, okłady oraz dodaje do takich kosmetyków codziennego użytku jak szampony, płyny do kąpieli , mydła , żele pod prysznic którymi można wymyć skutecznie i całe ciało i włosy.


A teraz o moich wrażeniach:
Po umyciu całego ciała tym mydełkiem - zauważyłam cudne uczucie nawilżenia. Nawet nie użyłam mojego ukochanego mleczka do ciała.


Kosteczka jest niestety nie wielka - przyzwyczajona do gigantycznych Alepi - ta wydaje mi się malutka :)


Mydełko świetnie sprawdza się do pielęgnacji całego ciała a szczególnie wrażliwej twarzy oraz do higieny intymnej. 

Zapach - delikatny (nie nachalny) - jak wiecie trudno opisać zapach, ale postaram się.  Bardzo przyjemny, subtelny, słodki zapaszek, który "idzie" w stronę ziółek. Przed snem  zapewnia fantastyczne relaks. 
Zapach nie utrzymuje się na skórze bardzo długo.






Skład mydełka:
Sodium oleate, sodium cocoate, glycerin, aqua, olea europea, cocos nucifera, matricaria camomilla (flower & essential oil), aroma D-limonene.


Bez konserwantów, syntetycznych barwników. 
Nie testowane na zwierzętach.

To mydełko możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające,
oczyszczające
idealne dla wrażliwców i alergików
oraz małych dzieci
ZAPACH słodki rumianek - bardzo subtelny
CENA 19,95 zł (bez rabatu)

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę na mydło tej firmy, ale nie mogę się zdecydować. Chyba wybiorę Amber bo lubię orientalne zapachy. Czy te kwadratowe mydełka Feniqia różnią sie czymś od okrągłych (poza kształtem)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie mydełka okrągłe to większe tłuściochy - nawet trzymając suche mydło w dłoni można wyczuć że są tłuściutkie. Okrągłe mają też bardziej intensywny zapach. Na początku śmiesznie się nimi myje - ze względu na kształt - kuli :)

      Usuń
    2. O, to coś zdecydowanie dla mnie:) Dzięki

      Usuń
  2. Mam to mydełko :) Nigdy nie wpadłabym na pomysła, aby nim umyć dziecko, a tym bardziej niemowlę. Uważąm, ż emydełka z olejkami eterycznymi nie są odpowiednie dla maluchów. Ja lubię to mydło. Wyczuwam wyraźnie rumianek. Dzieci myję jednak mydełkami z oślim mlekiem. Twoje zdjęcia przedstawiają chyba rumian polny. Jest on pozbawiony charakterystycznego zapachu rumianku. Piszesz, że występuje on w każdym rowie. Więc to chwast. W kosmetykach stosuję się najczęściej rumian rzymski lub rumianek znany nam z zielarni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mydełko jest bardzo delikatne i naturalne - piszę , że można myć dzieci bo moja kuzynka myje nim swojego 3 miesięcznego synka - Szymona. Mały po tym mydełku nie ma żadnej wysypki, ani podrażnień - stąd polecam to mydełko dla dzieci, bo wiem, że jest bezpieczne - pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mówiłam Ci że można pozazdrościć tych fotek ? Masz takie super pomysły na zaprezentowanie kosmetyku,że same to zachęca

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!