Tag: Muszę to mieć

By | maja 04, 2012 2 komentarze

To pierwszy tag na moim blogu a to dzięki Łucji z  agulkowego pola

Kosmetyki mają to do siebie, że bardzo uzależniają - przynajmniej mnie - chce ich coraz więcej i co gorsza coraz to lepsze. Nie zachwycam się już "byle czym" Kiedyś ważne było również opakowanie.  
Moim marzeniem są perfumy Sharini, ponieważ czuję, że są wyjątkowe ponieważ składają się z:
kłączy Irysa (suszone przez 3 lata), 
120 Kwiatów Róży, 
400 Kwiatów Jaśminu (ostrożnie zrywane), 
Alkohol Bio z pszenicy, 
Woda z Kwiatów Pomarańczy Gorzkiej Bio 
i inne organiczne olejki eteryczne.

Druga rzeczą jest GAMILA Olejek do twarzy Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy i dlatego też ciekawość mnie mówiąc krótko zżera.
Mieszanka ziołowa Gamila:
Olejek z pestek winogron 
Olejek z awokado 
Olejek kminkowy 
Zielona pistacja 
Olejek ze słodkich migdałów 
Olejek lawendowy 
Oman wielki (Inula helenium) 
Olejek laurowy. 
Wspaniałość ta ponoć działa rewelacyjnie na skórę:
  • Naprawia skórę,
  • Odnawia komórki skóry,
  • Wygładza jej strukturę,
  • Kompleksowo ją pielęgnuje.


Trzecia rzeczą jest mydełko gamila, do którego dodano  jeden z najcenniejszych olejków eterycznych Rose Canica, bogaty w wysokie stężenie przeciwutleniaczy i wysoki procent witaminy C. Tonizuje skórę i łagodzi objawy trądziku.

Czwartym produktem jest czarne mydło. Kosmetyk ten chętnie spróbuje z ciekawości - gdyż miała już czarne mydło w płynie Charme d'orient i byłam zachwycona. Ogólnie czarne mydło w płynie jest lepsze od tego w słoiczku więc uważam, że to również będzie wspaniałe a do tego cena jest zaskakująco niska.

i ostatnie moja marzenie to naturalna maskara do rzęs , która zawiera olejek sezamowy, olejek makadamia i olejek brzoskwiniowy. Producent zapewnia iż maskara ta gwarantuje naturalny, wyrazisty wygląd oczu, dzięki specjalnie dobranej szczoteczce, która idealnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Kusi mnie też fakt, iż jest odpowiednia dla wrażliwych oczu.

Mam nadzieje, że chociaż część z tych produktów byc może będę kiedyś miała. 
Pamiętajcie o kodzie rabatowym na zakupy w Biolanderze - jest on ważny bezterminowo i wielokrotnie kp-1231
 
Zasady:
Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów.
Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.
Do zabawy zapraszam:


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Dziękuje za otagowanie :) Już miałam ten taga le jak to się mówi co chwilę chce się coś nowego :) Jestem równie ciekawa tych perfum.Już nie raz się przekonałam że do dobrych perfum warto czasem dopłacić niż kupować tańsze w których szybko ulatnia się zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. to czarne mydło jest interesujące:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!