Mydło? Oczywiście naturalne i jednocześnie tanie!

By | poniedziałek, maja 07, 2012 5 komentarze
I kolejne mydełko naturalne, które musiałam wypróbować - z tymi mydełkami już tak jest, że chce się wciąż próbować inne i inne.

Tym razem skusiłam się samą nazwą "naturel" 
To mydełko to nie są tam żadne fajerwerki - po prostu fajne, przyjemne mydełko naturalne w bardzo niskiej cenie.
Pieni się bardzo obficie i z uwagi na swój skład idealne jest dla każdego rodzaju skóry. Zapach tez bardzo przyjemny, lekko słodkawy.
Co jeszcze?
Jest bardzo delikatne i może być używane także do pielęgnacji twarzy - nie zauważyłam ściągnięcia a to za sprawą masła karite, które to mydłeko ma w swoim składzie.
Masło karite ma właściwości:
  • nawilżające, natłuszczające, ujędrniające skore twarzy i ciała
  •  przeciwzmarszczkowe
  • likwidujące przesuszenia i zrogowacenia naskórka
  • ochronne przed wysuszającym działaniem promieniowania UV
  • zmniejszające świąd i natłuszczające w przypadkach alergii i  łuszczycy
W jednym zdaniu:
przyjemne mydełko, z którego każdy będzie zadowolony

Skład jest bardzo przyjemny i naturalny:
INCI: sodium palmitate, sodium palm, kernalade, aqua, sodium hydroxyde, oleum essentialis, glycerin, beurre de karite.


Mleczko możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!


KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE nawilżające,
ZAPACH delikatny
CENA 8,60 zł (bez rabatu)

Przypominam o trwającym konkursie DZIEŃ MATKI Z BIOLANDEREM :)
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. opis bardzo ciekawy, mam w planach zamówienie w biolanderze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mydła są bardziej wydajne i nie uczulają :) Dzięki wygranej u Ciebie mogłam się przekonać jakie jest mydełko lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MAJOWE ROZDANIE ZAPRASZAM http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tak, że jak sobie pomyślę, ile mydełek bym chciała jeszcze wypróbować, to nie wiem, czy mi życia starczy. I pomyśleć, że kiedyś unikałam jak ognia mydła w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!