Rozwiązanie konkursu - Wiosna z Biolanderem

By | kwietnia 23, 2012 9 komentarze

Witajcie kochani,
Dziś w Poznaniu jest piękny słoneczny dzień, a ja mam "doła" i wyrzuty sumienia. Zgłoszenia w konkursie przerosły moje najśmielsze oczekiwania. Wszystkie odpowiedzi są piękne, szczere i wzruszające. I dopiero teraz wiem co czuje jury dużo większych konkursów wyłaniając zwycięzcę. Zadanie jakie przede mną postawiliście było bardzo trudne. Z wydrukowanymi odpowiedziami chodziłam cały weekend a dodatkowo napływały nowe i nowe. 

Chciałabym nagrodzić więcej, ale mam tylko 4 nagrody.
W tym tygodniu ruszy kolejny konkurs - zapowiedź już jutro :) zapraszam  serdecznie

UWAGA!!!!

Pierwsze miejsce za oryginalność otrzymuje: mimi - Dominika K.
"Zgodnie Art.3 Par.10 Kodeksu Kosmetycznego, skazuję was na dożywotnie umieszczenie w mojej łazience! Wyrok jest prawomocny i nie możecie wnieść od niego apelacji! Uzasadnienie: Wszystkie analizy biegłych jednogłośnie potwierdziły,że tylko Wy odpowiednio zaopiekujecie się moją skórą. Moje ciało zasługuje na specjalne traktowanie, do tego celu idealnie nadacie się właśnie Wy!"

Drugie miejsce za szczerość otrzymuje Morenita
Dlaczego chcę mieć takie kosmetyki? Ponieważ bardzo cenię sobie produkty naturalne, ekologiczne i bio do pielęgnacji zarówno ciała, twarzy i włosów. Najbardziej podoba mi się w takich kosmetykach to, że są wolne od syntetycznych perfum i alergenów. Można zatem używać ich bez ograniczeń i bez obaw, czego nie można powiedzieć o kosmetykach o składzie chemicznym, które potrafią bardziej zaszkodzić niż pomóc. Naturalne składniki nadają kosmetykom właściwości unikatowych, nie tylko poprawiają kondycję części ciała, do których są przeznaczone, ale również pozytywnie wpływają na zdrowie. Dodatkowo bardzo podoba mi się, to że kosmetyki te są honorowane certyfikatami, co świadczy o ich doskonałej jakości. Moja skóra jest bardzo wrażliwa, dlatego naturalne pochodzenie czyni z nich dla mnie idealne produkty. Umiejętnie dobrana kombinacja ziół wywołuje nie tylko pożądany efekt kosmetyczny, ale również pomaga leczyć choroby i poprawia ogólny stan skóry itp.

Trzecie miejsce za talent poetycki - Marzena
Kosmetyki z Biolandera 
Dla kobiet jest to coś co je zmienia 
Naturalne piękno nasze wspiera 
Bo piękno kryje nasza matka ziemia 
A jak wiadomo każda z nas lubi 
Gdy kosmetyki są naturalne 
Dbając o nasze piękno 
Tak jak I-naturalnie 
Ten mały wierszyk przedstawia dlaczego fajnie mieć te kosmetyki Zwłaszcza gdy dostaniemy je w niespodziance od I-naturalnie :D


Wyróżnienie za talent nie-poetycki - Alineczka

wierszyków nie będę pisała, żadna ze mnie Szymborska :)
ale kosmetyki naturalne bardzo doceniam, niewiele ich miałam bo wdrażam je do codziennej pielęgnacji od niedawna, ale na tyle długo, że wiem... że tylko one naprawdę pielęgnują naszą skórę, nie szkodząc jej... a mam wrażliwą cerę i to bardzo.
Docenia to nie tylko moja skóra ale i włosy :)



Zwycięzcą gratuluje i proszę o przesłanie adresu do wysyłki inaturalnie@wp.pl
Zawiedzionych przepraszam i zapraszam na kolejny konkurs - już w tym tygodniu :)
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. o ja!!! dziękuję :*
    i gratuluję Dziewczynom ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh nie udało się. :( gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Cieszę się bardzo :) Taka miłą niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyniom!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jupi! Cieszę się bardzo :) Już wysłałam maila. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!